Welk kolfapparaat??

Hoi hoi

Ik heb een handmatige borstkolf gekocht van AVent is erg goed.
Helaas heb ik hem maar 3x gebruikt omdat mijn zoontje te weinig voeding kreeg omdat hij zo hard groeit.
Je mag hem voor 30 euro overkopen.
Via avent.nl kun je eventuele nieuwe rubbers gratis bestellen.
Is verder prima in staat en zitten handige bewaarbekers bij.

Ik hoor het wel

jacomien

Ik heb bij mijn oudste de medela electric gekocht. Een enkele dan wel.. Die beviel op zich heel goed. Ik heb deze ook gebruikt nadat mijn jongste geboren was. Maar in september ging ik naar een concert van Prince in londen en moest ik dus regelmatig op een toilet ergens kolven. Ik zag dat niet zitten met zo'n electrisch ding dus heb ik de handmatige kolf gekocht van Medela, en ik vind hem super!! Je krijgt er in het begin een lam handje van, maar ik gebruik hem maar voor 1 dag in de week en dan is ie perfect..
Gr, Anne-Marie

Hallo Griebelbaby,

ik heb sinds kort de kolf van Medela Pump in Style. Zit is een electrische dubbele kolf (je kan hem ook enkel gebruiken). Het geluid is niet zo irritant als bij een klein kolfje. Ik heb me laten voorlichten via het algemeen telefoonnummer van medela, en daar hebben ze mij verteld dat deze kolf zeer geschikt is om meerdere malen per dag te gebruiken. Je krijgt hem aangeboden in een rugtas met vier flessen en een koelellement. Tevens zit er een adaptor bij om hem in de auto te gebruiken.
Is even een investering, namelijk 295,-. Maar reken de hoeveelheid kunstvoeding uit en de kosten hiervan, dan sta je na ongeveer 20 weken gelijk aan de aanschafprijs.

Groetjes Jessica

Hoi,

Ik ben erg tevreden over de borstkolven van Avent.
Heb eerst een tijdje de handkolf gebruikt, op zich goed, maar als je elke dag gaat kolven is het wat minder. Daarna de elektrische Isis Duo op aanraden van de verloskundige. Deze is mij perfect bevallen.
Succes!

Groetjes

Terug
Bovenaan