Welk kwaaltje is jullie grootste irritatie?

Jullie kunnen wel merken dat ik verlof heb, ben ineens een stuk actiever.... Zit nu te wachten op de klossen die afgeleverd worden. Tussen 9 en 11, gelukkig is het k-weer anders had ik gebaald dat ik er voor thuis zou moeten blijven.

Maar weer even een nieuw topic, hoe gaat het met jullie kwaaltjes. Op zich heb ik vrij weinig last van veel kwaaltjes. Ik moet net als vele andere 1x per nacht eruit om te plassen. Maar ik heb al gelezen dat mijn 1x per nacht dan best meevalt en het slapen gaat me in samenwerking met het voedingskussen goed af. Waar ik alleen gek van wordt zijn mijn ribben. Het lijkt wel of die aan de rechterkant zo net onder mijn borst echt beurs zijn. Bh losser heeft geen invloed en daar ligt het dus niet aan. Denk echt dat die kleine daar lekker tegen aan ligt.....niet prettig. Ik voel het m.n. als ik rechtop zit, dus zit/lig veel, maar dan voel ik me weer zo'n luie donder. kindje is al ingedaald, maar ik ben niet zo groot dus misschien is er gewoon weinig ruimte:(. Vrees dat ik er nog even mee moet doen.....

Welke kwaaltje spant bij jullie die kroon?

Hai Tilly ik moet er soms 2 keer s'nachts uit echt balen en slapen is er ook niet echt bij en ik voel me ook lui ik lig ook vaak door de pijn aan mijn ribben maar ach nog even
mijn grootste irritatie kwaaltje is de maagzuur
het is zo erg dat niks meer er tegen helpt het maakt niet uit of ik gekruid eet of koolzuurhoudend drinken drink ik heb het elke dag weer echt verschrikkelijk
Soms moet ik er bijna van spugen echt niet leuk meer dus dat is echt iets na de bevalling waar ik blij om ben als dat weg is die verschrikkelijke maagzuur
liefs

Hoi Tilly,

Ik heb van allerlei dingen een beetje last, zoals maagzuur, vergeetachtigheid, 's nachts plassen, nesteldrang, etc etc, maar op het moment heb ik het meeste last van mijn heupen/bekken. Vooral als ik gezeten heb en opsta verrek ik van de pijn en moet ik eerst tien stappen als een olifant lopen voordat de boel weer op z'n plek zit, lijkt het wel. Maar ja, hoort er allemaal bij...

MH

hoi hoi.
het enigste waar ik last van heb is krampen omdat de baby al in mijn bekken zit.
en alles aan het op rekken is voor de rest voel ik me prima.
groetjes anouk

Hey dames,

Kom jullie even vertellen dat jullie kwaaltjes nog wel meevallen. Ik ben van de september ma'ma's. Ik moet om de 2 uur eruit 's nachts om te plassen. De baby is nu helemaal ingedaald. Ook heb ik de hele dag (en nacht) last van maagzuur. Erg vervelend als je wiltslapen!

Verder heb ik druk van onderen, en veel last van misselijkheid, gewoonweg omdat er geen plaats meer in mijn buik is voor iets anders...

Nog fftjes dames, alles komt goed

Liefs Heppy

Hahaha... 1 x per nacht eruit, wat een genot! Ik moet er zo'n 4-6 keer uit per nacht, pffff.... en misselijk, en instabiel in mijn benen. Bah, het wordt er niet leuker op hoor!

Iedereen succes met zijn kwalen, het gaat over een paar weken vanzelf weer over!

Ik slaap gelukkig nog redelijk goed. Moet er 1 keer 's nachts uit om te plassen en lig dan een uurtje wakker (handig om te oefenen in verband met de nachtvoeding, haha)
Maar ik heb wel erg veel last van harde buiken/voorweeën. En omdat de baby al een tijdje is ingedaald, loop ik niet meer zo makkelijk. En vannacht weer eens kramp in mijn kuit gehad, ook verschrikkelijk!!
Maar met een beetje geluk hoef ik niet meer lang te wachten. Ben 1 oktober al uitgerekend.

En ik hoorde van de begeleidster van de zwangerschapsgym dat kwaaltjes heel handig zijn. Die ben je namelijk zo zat aan het eind en dan ben je blij dat je eindelijk mag bevallen en de pijn er graag voor over hebt! Tja als je het zo bekijkt, haha!

sterkte iedereen!

Tsja.. ik ben al die vervelende kwaaltjes zo zat! Heb een spatader op mijn schaamlip, aambeien, last van mn stuitje en dus ook bekken en heel snel harde buiken.. Vooral overdag moet ik erg vaak plassen! 'S nachts ook wel, alleen op de een of andere manier word ik pas wakker als mijn blaas zo op knappen staat dat het gewoon ernstig pijn doet :S

Naja.... gelukkig is het einde in zicht...
Sterkte allemaal en ook nog ff genieten van de kleine die nu nog lekker dicht bij je is!
Liefs

Terug
Bovenaan