Welk kwaaltje is jullie grootste irritatie?

hey dames,

ik moet zeggen, ik heb mazzel. wel wat last van brandend maagzuur maar rennie werkt bij mij gelukkig goed. ook het plassen word ik gestoord van maar val gelukkig snel weer in slaap.
het irritantste vind ik het gevoel dat je constant moet plassen. dan ligt die kleine zo heerlijk te duwen tegen je blaas.. toch is naar mijn idee het kindje nog niet ingedaald. maar we horen het donderdag,dan moet ik weer.

sterkte iedereen, en denk maar zo: het is voor het goede doel.

Hier nergens last van veel plassen ofzo. Ik kan gewoon niet slapen. Lig al nachten wakker, zie elk uur op de wekker, want de kleine is dan erg onrustig. Word helemaal in elkaar getrapt en gestompt, maar voelt wel goed dat het zo beweeglijk is! Gelukkig ben ik al vrij van mijn werk, dus kan overdag lekker op de bank hangen of 's middags even mijn bedje in, maar ook dan wordt de kleine weer onrustig. Maagzuur wel last van, maar eet lekkere vanillevla en drink veel melk. Dat helpt me voldoende. Harde buiken heb ik soms, dan moet ik het wat rustiger aan gaan doen. Kan alleen geen schoenen meer aan, al maanden niet, vanwege de dikke voeten. Maar, mij hoor je niet klagen. Nog 1,5 maand!!!!

Sterkte allemaal!

Ik heb een nieuwe hahaha. Nou ja, eigenlijk vind ik er niks grappigs aan. Ik wordt inmiddels niet meer meerdere malen 's nachts wakker voor het plassen, maar nu wordt ik wakker door 'dode handen'. Ik houd helemaal niet onwijs veel vocht ofzo vast, maar waarschijnlijk dus wel genoeg om vor het carpaal tunnelsyndroom te zorgen. Overdag lijkt het meer een soort spierpijn die in mijn handen zit, maar 's nachts ga ik er natuurlijk op liggen of zo en dan heb ik binnen no time tintelende handen. Vk zei dat ik van die skeelerpolsbeschermers moest proberen 's nachts. Dan kun je je pols niet dubbelvouwen. Kijken of een vriendin die nog ergens in de berging heeft liggen....

heb veel last van harde buiken pijnlijke steken onder in mijn rug (lijkt op rugweeen) en kan niet veel in het huishouden doen wat heel vervelend is omdat ik allemaal kleine dingen zie die ik nog even netjes wil maken kan ook alleen nog waggelen

Terug
Bovenaan