Welk maandverband na kraamverband?

Bij mij werd verteld dat je juist geen allways moest gebruiken. juist vanwege het plastic laagje wat ook op de bovenkant van het verband zit. Dit gaat broeien en dus ook irriteren. Ik heb ook de kotex en dat bevalt prima.
 
Always zit idd vreselijk! Ik heb mijn schoonmoeder op pad gestuurd voor die witte Kotex, die werd ook door vriendinnen aangeraden. Ook kreeg ik de tip dat Hema maandverband zonder plastic zou zijn, dus die proberen we later ook nog wel als de Kotex niet bevalt ;). In ieder geval bedankt voor jullie tips!!
 
Nog even een update: heb nu libresse en voelt nu al beter dan allways. T stomme is dat de medewerker van de DA dit aanbevool aan mijn vriend (die had ik op pad gestuurd...) Die zou toch moeten weten dat allways plastic is en niet echt prettig met hechtingen en andere kwellingen... Maar goed, aldoende leert men :)
 
hey!
Hier nog een tip van een sept mama; bij mn vorige bavallingen Tena Lady gebruikt na de kraamverbanden, die zijn zonder plastic en broeien echt niet, heb ik ook nogal snel last van.. Je hebt ze in verschillende formaten dus je kunt zelf kijken hoe dik of lang je ze nodig hebt.. Ik ga ze iig weer in huis halen..
Succes, lfs mvtwee
 
Terug
Bovenaan