Welk merk en welke maat wegwerpluiers?

Ik heb 2   pakken luier gratis gekregen, 1 pampers new born en 1 C1000 new born.
Daarnaast heb ik zelf een pak new born van pampers gekocht en een pak maar 2.(ik had kortingsbonnen die voor een bepaalde datum gebruikt moesten worden)
Onze uk heeft de eerste dagen luiers genoeg.

Ik hoor verschillende verhalen over verschillende merken, dus ik ga tzt zelf van alles uitproberen.

Mickey
27w 4d

ik heb nu 2pakken newborn pampers staan
en 1 pak 1maat groter (was in de aanbieding)

voor mijn had ikin het begin pampers en ben toen later overgestapt op kruidvat
dat ga ik nu denk ik ook weer doen

ik heb ind  4 setjes mt 56 en de   rest maat 62

groetjes ilona

Hoi Saskia,
Onze dochter (juni 2007) had in het begin de Pampers newborn aan en deze bevielen  prima!
Ze woog ruim 7 pond bij de geboorte (3590 gram). Er hadden bijna alleen kleertjes in maat 56, maar hebben na haar geboorte snel  wat kleertjes een maatje kleiner gekocht omdat alles echt slobberde.  Maat 52 heeft ze tot zo'n 6-8 weken kunnen dragen.
Hoop dat je wat aan deze informatie hebt.
Groetjes en geniet nog even van je zwangerschap,
Renate

Newborn luiers van Pampers zijn prima.....maat 1 is van  2 tot 5 kilo, maat 2 van 3 tot    6 kilo, dus als je kleintje 3,5 tot 4 kilo weegt kan het allebei!
Qua kledingmaat is 56 denk ik het best....leg 1 of 2 setjes maat 50 en 62 ook klaar en anders kan er vast wel iemand naar de winkels om even wat te halen!

Sorry, vergeet helemaal gedag te zeggen!  (zwangerschapsdementie gaat NIET over na de zwangerschap! )

Groetjes,

Nathalie
trotse mama van Maaike (28-09-2007)

Hoi iedereen. Bedankt voor alle reacties! Ik denk dat ik het beste nog een pak pampers maat 1 bij haal. Heb nu 1 pak maat 1 uit de Prenataldoos en er zit nog een bon in voor korting. Ze zijn inderdaad voor 2 tot 5 kilo dus zal moeten passen. Van de kleertjes zal ik het meeste van maat 56 eerst nodig hebben. Van maat 50 heb ik maar 2 setjes gelukkig en van maat 62 nog niet zoveel. Kan ik eventueel later zo bijhalen. Groetjes, Saskia.

Terug
Bovenaan