welk merk flesvoeding?

Hallo allemaal. Ik ben nu 30 weken zwanger en zal ivm medicatie geen borstvoeding mogen geven. Nu vraag ik me af of jullie ervaring hebben met verschillende merken voeding, want er zijn er zo veel en ze verschillen ook best veel in prijs.
Heeft iemand advies/ervaring hiermee?
Alvast bedankt!
Mikky
 
Hoi Mikky,
Mijn dochter is nu 5 maanden en ik gebruik vanaf het begin Nutrilon  en dat bevalt me prima. Toen ze net geboren was kreeg ze nutrilon 1, ben na 3 weken overgestapt op Nutrilon Omneo ivm spugen en ben na een paar weken weer teruggegaan naar nutrilon 1. En over een paar weken ga ik beginnen met nutrilon 2.
Que prijsverschil zou ik het niet weten, dan zou je eens op de internetsite www.vergelijk.nl moeten kijken, maar daar heb ik me eigenlijk nooit in verdiept.
Ik kreeg het advies nutrilon te nemen , dus dat heb ik gedaan en het bevalt ons goed.
Succes, sjaantje
 
Hallo,

In principe begin je met normale zuigelingen voeding, welk merk is je eigen keus. Ze zijn allemaal even goed. En het is beter als je met een bepaald merk begint ook bij dit merk te blijven. Mocht de voeding niet goed zijn voor je kindje bijv omdat je kindje erg hongerig is dan ga je in overleg met het consultatieburo de geschikte voeding zoeken.
In sommige gevallen is het beter om met een hypo allergene voeding direct te starten!   Als er bijv bepaalde allergien in de familie voorkomen.
Je kunt een test doen op www.nutriciakindervoeding daar geven ze dan een advies.

Ikzelf geef Friso normaal (inmiddels de opvolgmelk) vanaf het begin  en heb hier geen problemen mee gehad.
Succes met je keuze!

Debby
 
het maakt niet uit welke voeding dat je kiest. Onze kleine krijgt al vanaf het begin Nutrilon 1. Echter toen hij drie weken was kwam hij in het ziekenhuis te liggen en daar hadden ze Friso. De verpleegkundige gaf ons aan dat er wat betreft de voedingsstoffen precies hetzelfde inzit, alleen de smaak kan iets verschillen. Wij vonden wel dat Friso iets meer vlekken in de kleding gaf bij het spugen.

 
hoi,
ook ik gebruik nutrilon. dit omdat dit vrijwel overal te verkrijgen is, zo ook bij de supermarkt alhier.
qua prijs maakt het geloof ik niet zo veel uit in vergelijking met friso.
het bevalt mij goed. ook handig is de kant en klare pakjes voor als je een dagje weg gaat ofzo. (mijn zoontje kon er niet zo goed tegen, kreeg meer krampjes ervan, maar het zou op zich handig zijn).
geniet nog even van de zwangerschap en succes voor straks
groetjes helma
 
Nou friso is wel goedkoper hoor. Maar neem het merk waar jij je goed bij voelt. Je hebt ook similac, die is nog goedkoper. Je merkt snel aan je kindje of het goed genoeg is. enne als tip voor krampjes, heb je johannesbroodpitmeel (nutriton) dat voeg je extra toe aan de fles en geeft een soepele stoelgang bij je kindje. Je hebt ook melkvoeding waar dit al toegevoegd is. Nutrilon Omneo of Friso comfort. Helpt ook heel goed tegen spugen.

Succes met keuze en met je bevalling!
 
Hallo,



Ik heb in het begin borstvoeding met Nutrilon 1 als bijvoeding
gegeven...totdat mijn mannetje last kreeg van zijn ontlasting, het
kostte hem heel veel kracht er een klein beetje uit te krijgen. Toen
ben ik overgestapt op Similac.

FANTASTISCH. Goedkoper dan Nutrilon en werkt voor zijn ontlasting goed. Hij poept lachend....



www.similac.nl



Liefs Claudia

 
Ik gebruik vanaf de geboorte van mijn dochtertje (nu bijna 4 maanden) friso flesvoeding. Mijn zus werkt op de kraamafdeling, en daar hebben ze onlangs voorlichting gehad over verschillende soorten flesvoeding.
Zowel nutrilon als friso zijn even goed. Friso is onlangs vernieuwd, en nu zit er weinig verschil tussen beide voedingen.
In 1e instantie heb ik nog gedacht aan similac, maar dat werd door die voedingsdeskundige afgeraden. Deze voeding is lang niet zo goed als friso of nutrilon volgens haar.
Zo ben ik tot  mijn keuze gekomen, succes met kiezen!

 
Terug
Bovenaan