welk merk flesvoeding?

Wil er   nog even bij zeggen, dat er natuurlijk veel verschillende meningen over voeding zijn. Vond het zelf moeilijk om dan een keuze te maken.Je wordt doogegooid met folders over borstvoeding, en over flesvoeding lees je maar weinig, dat moet je zelf een beetje uitzoeken. Ik kan geen borstvoeding geven, omdat mijn beide borsten zijn geamputeerd.
Als je kindje het goed blijkt te doen op de voeding, goed groeit en tevreden is, dan lijkt het mij prima.

Groetjes Sara
 
Hallo, ik ben na 9 weken borstvoeding overgestapt op Nutrilon en het bevalt prima. Ik ben tot deze keuze gekkomen doordat mijn vriend bij kruidvat werkt en dit het meest verkocht werd. Onze zoon (nu 4 maanden)  vindt het lekker en doet het er goed op. Groetjes Debby.
 
mijn zoon is nu 5 maanden en krijgt vanaf het begin al friso normaal. hij   groeit er super op en is ook eigenlijk nooit ziek. hij heeft ook in het ziekenhuis gelegen ( het vu ziekenhuis) en daar hadden ze ook   friso als standaard voeding.

succes met je bevalling!!!
 
hallo, mijn dochtertje is 10 weken oud en ze krijgt friso.
Ze kreeg eerst nutrilon maar kreeg veel last van darmkrampjes op advies van een collega ben iki overgestapt naar friso, dit bevalt uitstekent. in friso zit een stof die voor de darmen beter is.( staat op de verpakking).
ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

groetjes tamara
 
hallo,



Ik had verschillende voedingen geprobeerd omdat mijn kind ook spuugde
en ook last had van darmkrampjes en ze poepte ook moeilijk   en had
ook pijn bij het poepen.



ik had in het begin zowel Nutrilon1 ongeveer 7,65 euro als Friso +/-
8,00 en Zowel Omneo 11,39 bij AH en BAS en c1000 en Friso (groen)
+/-8,50 anti krampjes geprobeerd.

nutrilon 1 en de friso voedingen die schuimden heel erg bij het
schudden mijn kind kreeg door die voedingen vaak darmkrampjes (ook met
Friso groen anti krampjes). Ook ging friso voeding veel klonteren bij
mij.



Dus ik gebruikte net zoals mijn zus omneo 1 dat was wel goed bevallen.
Mijn kind poepte beter en huilde niet meer bij het poepen en had ook
geen krampjes meer.

Nu is ze 6 maanden en ik had nutrilon 2   en Friso 2, en NAN 2 (
nestle ) geprobeerd. (ik had deze gratis gekregen van die gratis
proefpakketten)

Nu gaat het wel goed met al deze voedingen. (Ze klonteren ook niet en veroorzaken geen krampjes meer bij mijn kindje.)

 Ik weet   nog niet precies welke voeding ik nog ga kiezen,
maar omdat ze geen krampjes meer heeft en goed poept denk ik dat
nutrilon2 (gewone) of misschien weer omneo 2 ga kiezen deze   2
zijn toch bij mij het beste bevallen.





Groetjes DEXEN

 
Hallo,
 
na onderhand alle merken te hebben getest ben ik overgestapt op natuurvoeding van Biobim. http://www.joannusmolen.nl/index.html

Niet dat ik zo'n super alternatief persoon ben, was zelfs erg terughoudend, maar heb daadwerkelijk een heel ander kind gekregen. Geen gehuil, krampjes en spugen meer! Nu ben ik ook de potjes aan het proberen, maar mw. geeft nog steeds de voorkeur aan vers. De pap viel wel in goede aarde.

Qua prijs is de opvolgmelk zelfs iets goedkoper dan de bekende A-merken, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Succes met je keuze,
Tanja
 
Terug
Bovenaan