welk merk flesvoeding?????

Ik ben begonnen met het Kruidvat merk, omdat mijn zus dat gebruikte. Maar we hebben erg veel problemen met de flesvoeding gehad. Ben overgestapt op Friso en sindsdien vindt ze een bekertje melk en pap heerlijk!!!! Je moet niet alleen naar de prijs kijken, maar gewoon proberen wat voor jouw kindje de juiste melk is. Succes!

Ik heb bij mijn dochter eerst nutrilon gebruikt die lustte ze niet meer toen friso,en bij onze zoon ben ik gelijk over gegaan op kruidvat voeding geen problemen mee gehad en de comfort tegen spugen was ook prima.scheelt een hoop in de portemonnee,hij is wel gewild en kan vaak op zijn dus neem altijd 1 pak extra mee voor de zekerheid dan zit je niet zonder.gr wendy

Ook hier een liefhebster van Kruidvatvoeding! Heb eerst Nutrilon gebruikt en ben toen overgestapt op de voeding van KV, wat scheelt dat zeg! Heb ook een tijdje de voeding van AH geprobeerd, maar vind die poeder niet prettig.

@ mamavan1engelen1bengel: met de voeding van Kruidvat is volgens mijn cb niks mis, heb 2 weken geleden nog gebeld. Als er echt iets niet goed zou zijn, dan mocht het niet verkocht worden in NL!

Groetjes Marije
mv Sofie, 17-05-08

wij gebruiken Similac voor Valentijn 01-10-2008 en dat gaat echt prima! geen krampjes geen moeite met onlasting echt super!

bij mijn dochertje hadden we de kruidvat voeding... en had ze harde ontlasting.. wou dat ik toen ook constant similac had gebruiikt...

oei oei gaan we die discussie weer beginnen??????

Maar goed merel heeft na de borstvoeding kruitvat met johannesbroodpitmeel gehad. Ging goed ze spuugde daardoor een stuk minder.

Etos, Ah Bonbebe ed zijn pas sinds een paar maanden op de markt dus het enige huismerk was toen nog kruitvat. Zodoende dat ze dat kreeg.
Vond inderdaad nutirlon ook prijzig.

Tegenwoordig krijgt ze etos nr 3 is makkelijker. er zit een etos bij ons in het dorp en voor het kruitvat moet ik altijd min een kwartier rijden.
Haalde dan ook altijd 4 pakken te gelijk anders bleef ik op en neer rijden.

quote: anoniememama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 14:04:30'));

Dat patentverschil gaat volgens mij over de hypo-allergene voeding. Niet over de normale.
In kruidvat is 800 gram rond de 6,50 en Nutrilon 800 of 900 gram rond de 15 euro.

Nee, het gaat om de 'unieke vezelmix' die Nutricia nu omgedoopt heeft in 'Immunofortis'. Die zit ook in Kruidvat, alleen wordt het op net een andere manier gewonnen. Nutricia vond dat patentbreuk, de rechter niet. Het gaat namelijk om gewone langeketensuikers, oligosacchariden. (Waarvan in tegenstelling tot wat Nutricia beweert, het nut niet wetenschappelijk bewezen is. Het enige wetenschappelijke bewijs is dat de poep van babies die het drinken meer goede bacterien bevat als de poep van babies die kv zonder dat spul krijgen).

quote: anoniememama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 14:04:30'));

Dat patentverschil gaat volgens mij over de hypo-allergene voeding. Niet over de normale.
In kruidvat is 800 gram rond de 6,50 en Nutrilon 800 of 900 gram rond de 15 euro.

Nee, het gaat om de 'unieke vezelmix' die Nutricia nu omgedoopt heeft in 'Immunofortis'. Die zit ook in Kruidvat, alleen wordt het op net een andere manier gewonnen. Nutricia vond dat patentbreuk, de rechter niet. Het gaat namelijk om gewone langeketensuikers, oligosacchariden. (Waarvan in tegenstelling tot wat Nutricia beweert, het nut niet wetenschappelijk bewezen is. Het enige wetenschappelijke bewijs is dat de poep van babies die het drinken meer goede bacterien bevat als de poep van babies die kv zonder dat spul krijgen).

hi
de voedingen zijn bijna even duur, het kan 1,00 euro schelen..

en dat komt doordat je met de kruitvat voeding korter doet dan bv nutrilon of friso
ik heb heel wat voedingen getest op langer termijn.
en daardoor kon je merken dat je minder flesjes kan maken met de kruitvat.
de schepjes zijn dieper, dus je gebruikt meer poeder...

ja het is prijzig als je een pak moet kopen...
en idd het is allemaal goed zat voor je kindje..

succes met je keuze...

Terug
Bovenaan