Welk merk FV na (tijdens) BV

Hallo andere moeders,
Aangezien ik weer bijna moet gaan werken moet ik 2 voedingen FV gaan geven. Van de ene kant wil ik wel gaan kolven, maar ik werk als enige vrouw tussen 20 mannen en die kijken daar toch iets anders tegen aan, dus ik denk niet dat ik dan genoeg op mijn gemak zit....
Nu wil ik dus 2 voedingen flesvoeding gaan geven. Mijn vraag is nu, welk merk hebben jullie? Ik ben al een week friso 1 (hypo allergeen)  aan het proberen, daar ze die in het ziekenhuis ook geven. Alleen ze spugt het allemaal meteen weer terug.
Vroeg me dus af welk merk voeding jullie hebben....
Groetjes Nicole mama van Jennifer 17-4-2007

Hoi,

Ik wilde mijn zoon ook op kv hebben maar naar bijna alle soorten te hebben geprobeerd (3,5 maand elke dag!!!!!) vind hij nog geen een lekker.... Van Nuticia heb ik gehoort dat de standard het meest bij de smaak van bv ligt... Nou die moet hij echt niet hoor!... Ik heb trouwens nog een dichte halve pak van friso comfort (tegen het spugen, krampen en ontlasting)  staan? Ze hebben de hele doos in twee verpakking verpakt handig joh, intresse? Ik weet niet waar je woont maar ik vind het zonde om het weg te gooien en aangezien jij nog aan het zoeken bent?... Mail me op Suuz82 @hotmail.com (spatie weg tussen  suuz82 en @).

Sorry geen tip, mijn tip van de cb was blijven aanbieden... nou naar 3,5 maand gaat het echt niet lukken lijkt me? Ik heb ook rijstebloem met vanille, en diksap erin gedaan om de smaak te maskeren maar daar trapt hij niet in... Op borstvoeding.nl staan nog meer tip's voor flesweigerraas maar die helpen hier ook niet..

Dus bij mij blijft het  bv, ga dus niet meer werken/studeren. Ja zit niks anders op denk ik... Ook al moet ik soms wel 13 keer de borst geven per 24 uur.

ik wens je veel succes en hoop dat je zoon/dochter (sorry?) het wel gaat drinken zodat het je wat rust geeft...

grt suuz mv joshua 8-2-07