Welk merk FV na (tijdens) BV

Hallo andere moeders,
Aangezien ik weer bijna moet gaan werken moet ik 2 voedingen FV gaan geven. Van de ene kant wil ik wel gaan kolven, maar ik werk als enige vrouw tussen 20 mannen en die kijken daar toch iets anders tegen aan, dus ik denk niet dat ik dan genoeg op mijn gemak zit....
Nu wil ik dus 2 voedingen flesvoeding gaan geven. Mijn vraag is nu, welk merk hebben jullie? Ik ben al een week friso 1 (hypo allergeen)  aan het proberen, daar ze die in het ziekenhuis ook geven. Alleen ze spugt het allemaal meteen weer terug.
Vroeg me dus af welk merk voeding jullie hebben....
Groetjes Nicole mama van Jennifer 17-4-2007

Hoi,

Ik wilde mijn zoon ook op kv hebben maar naar bijna alle soorten te hebben geprobeerd (3,5 maand elke dag!!!!!) vind hij nog geen een lekker.... Van Nuticia heb ik gehoort dat de standard het meest bij de smaak van bv ligt... Nou die moet hij echt niet hoor!... Ik heb trouwens nog een dichte halve pak van friso comfort (tegen het spugen, krampen en ontlasting)  staan? Ze hebben de hele doos in twee verpakking verpakt handig joh, intresse? Ik weet niet waar je woont maar ik vind het zonde om het weg te gooien en aangezien jij nog aan het zoeken bent?... Mail me op Suuz82 @hotmail.com (spatie weg tussen  suuz82 en @).

Sorry geen tip, mijn tip van de cb was blijven aanbieden... nou naar 3,5 maand gaat het echt niet lukken lijkt me? Ik heb ook rijstebloem met vanille, en diksap erin gedaan om de smaak te maskeren maar daar trapt hij niet in... Op borstvoeding.nl staan nog meer tip's voor flesweigerraas maar die helpen hier ook niet..

Dus bij mij blijft het  bv, ga dus niet meer werken/studeren. Ja zit niks anders op denk ik... Ook al moet ik soms wel 13 keer de borst geven per 24 uur.

ik wens je veel succes en hoop dat je zoon/dochter (sorry?) het wel gaat drinken zodat het je wat rust geeft...

grt suuz mv joshua 8-2-07

p.s mail me aub anders ga ik denk ik het spul weggooien (tewijl hij nog helemaal dicht zit) en dat vind ik echt zonde

je kan toch thuis een voorraadje bij elkaar kolven en dat in de fles geven?of zie ik dat verkeerd?ik begrijp dat je kolven op t werk niet ziet zitten,maar of je kindje nu kv of bv krijgt thuis staat toch los van het kolven op t werk?en als je verder wel bv blijft geven,zullen je borsten op t werk toch ook volraken en zul je toch moeten kolven.of je het daarna nou wel of niet aan je kindje geeft.en als je het wel volhoud zonder kolven is t mooi meegenomen.
ik gaf naast de bv friso h.a. en dat ging wel goed.ik weet t verder ook niet.

Ik heb eerst de nutrilon hypoallergeen geprobeerd. Die lust ze niet. Ook niet als pap of met een andere fles enz. Nu de nutrilon gewoon en die lust ze wel.

Ik heb dus nog een open pak hypo allergeen staan, nog 3 weken houdbaar, maar 2 flesjes van gemaakt....

Kruidvat eigenmerk...bijna hetzelfde als nutrilon, alleen 4 euro goedkoper...heb het even getest, smaakt zelfs hetzelfde...(bij de oudste nutrilon 1 gegeven)

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan