Welk merk FV na (tijdens) BV

Hier ging de Nutrilon hypo-allergeen er na de BV in als zoete koek (nou ja, melk dan!). Ik voelde me zelfs een beetje bedrogen. Hij had toch op zijn minst kunnen laten zien dat hij ze allebei lustte, maar dat er niets boven moeders beste gaat?  
Nee, het maakte hem echt niets uit....
Maar misschien heb ik een kleine alleseter... zoals zijn vader!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (22 weken)

geen baby is gelijk natuurlijk,

maar hier gaat nutrilon hypoallergeen er best goed in, in combi met bv

Berend is wel, wat ze noemen, een "happy spitter" dus het helpt wel om de melk wat dikker te maken (pap / broodpitmeel).

Mij hebben ze van het CB de Nutrilon Omneo geadviseerd omdat dit net als borstvoeding lichtverteerbaar zou zijn....
Niet doen dus! Mijn dochter wilde het niet drinken al was het nog zo! Wat een troep is dat zeg! Ik heb het ongeveer 6 weken geprobeerd en ben toen op de Standaard van Nutrilon overgestapt. Dat gaat er prima in!

Bedankt voor jullie tips!
Ik ben benieuwd, zal wat gaan proberen.
Volgens mij is het niet de voeding die er in zit, maar de fles die ze echt niet wil..... want ook al doe ik er afgekolfde melk in, die fles komt er niet in!
Oei oei, nou al zeer eigenwijs! Wat moet dat worden als ze 16 is!!!

dan zou ik het zeker met bv blijven proberen.uit een flesje leren drinken valt niet altijd mee.ik kom t op mn werk weleens tegen.ik heb wel een paar tips voor je,wat wij doen:
-niet aanbieden voor ze honger heeft.
-lekker stevig tegen je aanhouden en fles in t mondje houden ookal houden ze het mondje open.met heel veel geduld zullen ze uiteindelijk toch af en toe een slokje nemen.
-doekje over de oogjes,dit geeft vaak wat rust
-rondlopen met het flesje in de mond.
het is heel moeilijk,maar blijven proberen en veel geduld werpt uiteindelijk wel zn vruchten af.bij 1 kindje op mn werk lukte het pas toen moeder het spuugzat werd om elke dag 2 keer te komen voeden en zei;kijk maar wat hij doet,ik kom niet meer.hij had om 7 uur de borst gehad en om 16 uur begon hij eindelijk te drinken.
met een ander kindje heb ik echt een ander kindje heb ik een half uur op de arm gelopen met een doekje over de oogjes en de fles in de mond en uiteindelijk dronk ze 40 cc,de keer erna 60 en toen steeds meer.hopelijk gaat ze snel uit de fles drinken,dan kun jij lekkerder werken.
succes!!

Terug
Bovenaan