Welk merk leren slofjes ??

Hallo allemaal,

Omdat Isis nu echt lekker zelf gaat staan en ook wel wat stapjes gaat zetten (aan de bank, salontafel of aan mama's hand) wil ik nu toch wel eens van die leren slofjes voor haar gaan kopen. Tot nu toe had ze slofsokken aan, maar die zakken af / draaien / gaan alle kanten op dus dat schiet niet op.

Ik vind die leren slofjes alleen best duur, dus ik wil wel de juiste keuze maken. Ik zie verschillende merken; Oxxy, Zootjes, Inch Blue, en nog veel meer. Wie heeft ervaringen met leren slofjes en wil ze met mij delen?

Ik heb trouwens een half jaartje geleden al een keer door een dame op Marktplaats leren slofjes laten maken. Superleuk, en niet duur (10 euro, met naam erop!) maar uiteindelijk bleek goedkoop duurkoop want ze pasten niet!  Zo'n miskoop wil ik dus geen tweede keer begaan...

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Myrna mv Isis (05-09-2006)

Dat wil ik ook wel eens weten: slofjes die makkelijk aan gaan maar wel goed blijven zitten. En geen naad over het midden want dat vind mamma lelijk... En dan het belangrijkste, waar koop je ze? Thx

hoi hoi,

Ik heb leren slofjes van de hema die bevallen heel goed, alleen moet je ze wel even bij de hema passen. Ook heb ik Zootjes, deze zijn nog van mijn oudste, als je deze koopt dan zit er een papier bij voor de maat van het voetje. Deze goed tegen het blote voetje houden en dan een klein beetje groter kopen, want doordat ze zo duur zijn en dan op de maat kopen is zonde. Tja en 3 weekjes terug heb ik Oxxy gekocht, zien er hetzelfde uit als de zootjes en ook het maat principe is gelijk.
Ook kun je op de markt eens kijken naar klompschoentjes. Dat zijn leren schoentjes met een bandje over de voet, Jorick vond ze heerlijk maar Milan heeft een hoge wreef en die komt er niet in.

Groetjes Jolanda

Hey,

Dean heeft zowel Zootjes als Boumy slofjes.

De Zootjes hebben een naad in het midden van de slof. Volgens mij is het suede. Vanachter sluit het met een klittenbandje (wat is persoonlijk niet echt handig vindt omdat niet elk kindje smalle enkeltjes heeft). Ik heb voor de Zootjes € 10,- betaald.

Boumy slofjes zijn van leer en hebben geen naad in het midden. Er zit elastiek in de opening van het slofje. Het slofje blijft dus goed aan het voetje zitten. Dean is al aan z'n tweede paar bezig en ik ben er heel tevreden over. Ze waren geloof ik € 27,95. Ik heb ze besteld op de Boumy website.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly, super leuk die Boumy’s. Ik heb wel eens een paar gehad wat heel moeilijk aan gaat maar die “laarsjes” zijn ook heel leuk!!!

Welke maat heb jij? Want Stijn heeft nu schoenmaat 20... twijfel tussen large en extra large.

thx

hoi
ik heb de slofjes via internet besteld
ze zijn echt ideaal
bij annique vielen alle andere schoentjes en slofjes altijd uit
gek werd ik er van, helemaal met dit koudere weer.
ze waren wel vrij prijzig 28,- maar ze zijn zekers het geld waard
ik heb ze ook wat groter gekocht zodat ze , ze de winter door nog aan kan hebben.
ze zijn van het merk 'blue'

groetjes sandra

Terug
Bovenaan