Welk merk leren slofjes ??

Hoi,

Dean heeft kleine voetjes. Tot 9 maanden droeg hij Small en nu heeft hij Medium. Hij heeft nu nog ruimte genoeg over.  Ik heb net even z'n voetje gemeten: ongeveer 11 cm.  Hij heeft nu deze:

Ze vallen redelijk groot.

Groetjes,
Nelly.

Die boumy's zijn gaaf he! Ik had ze ook bijna gekocht.
Maarrrrrrrrrrrr, ik kwam bij de kruidvat en daar hadden ze soortgelijke (je ziet wel verschil hoor) maar dan voor 9,99 euro! Zit elastiek in, geen naad van voren, en blijven heeeel goed zitten. Kian heeft BIG FEET (heeft eigenlijk alles BIG) Dus voor hem de Large gekocht (maat 21).
Liefs Nelleke

Hoi, ik heb ze toen voor m oudste bij de scapino gekocht voor 12 euro ofzo. Lekker soepel en zien dr uit als al die andere leren slofjes die je kan kopen. Succes

tja ik koop ze bij roosjes .eu (waar laats die commotie over was)
Ik ben er erg tevreden mee ...ze kostte me 13,95 en ze zijn in heeeeel veel soorten kleuren en maten! Ik vind ze super!!

Ook de babypaws vind ik heeel gaaf!! (maar eerlijk gezegt wel voor meisjes en zomermodellen)

succes liefs lonneke

Hier zijn die slofjes aan de lopende band versleten: dat buiten kruipen overleeft geen enkel merk haha. Nu ze loopt en dus alleen binnen slofjes aanheeft, heb ik die van het kruidvat gekocht (vorige week in de aanbieding), voor € 9,99. Mooie kwaliteit, met elastiek  en met lusjes om ze makkelijker aan te krijgen. Maar die van de hema zijn ook prima, zo ook de zootjes en de boumy's (bij de beter schoenenwinkels, of via de website te verkrijgen), maar die zijn gelijk weer een stuk duurder natuurlijk....

Succes met je keuze!
Susan

Bedankt voor alle reacties!
Ik ben er nog niet helemaal uit, ben nog een beetje virtueel aan het "rondshoppen", haha.
Maar dat komt goed, hoor! Eerst Isis' voetjes maar eens op zien te meten...

Groetjes,
Myrna mv Isis

Terug
Bovenaan