Welk merk luiers gebruiken jullie ?

Hoi meiden,
Sinds de geboorte gebruik ik Pampers voor Isabel. Laatst kreeg ik van iemand een pakje kruidvat luiers omdat haar kindje uit die maat gegeroeid was. Op zich prima luiers en ze doen volgens mij niet onder voor Pampers maar ik vind dat Isabel ervan gaat stinken. Ze ruikt niet naar plas of ontlasting maar er hangt een muffe geur om haar heen als ze een kruidvat luier om heeft. Ik dacht dat het aan mij lag maar haar vader zei het ook al. Als we dan op haar kamer komen en ze ligt te slapen dan ruikt heel haar kamer raar. Dus maar weer gewoon pampers gebruikt en nu is het "probleem" verdwenen. Herkennen jullie dit ?
Groetjes Rene

Hoi,

Ik herken dat juist niet!!!
Bij de pampers vind juist dat Merlijn zo snel klammig is. Het lijkt wel of het er doorheen komt. Ook al verschoon ik hem bij elke voeding en soms ook nog tussen door. Bij een grotere maat loopt het er langs.
Bij de kruidvat luiers heb ik dit probleem niet. Ook heb ik geen last van nare luchtje van de luiers.
Wat kunnen de ervaringen dan toch verschillend zijn he.

Mo

Hoi,

Dean  heeft luiers van Pampers en van de Schlecker. Die laatste zijn even goed als Pampers, maar iets goedkoper. In het begin gebruikte ik ook de luiers van Kruidvat. Dat muffe geurtje komt me niet bekend voor. Ze lekten wel telkens door. Vandaar dat ik ze niet meer gebruik. Ik verschoon Dean voordat hij naar bed gaat, zo rond 22.30 uur. En  rond 08.30 uur is hij weer wakker en krijgt hij weer een schone luier. Als hij een  Pamper aan  heeft, dat ruikt wel heel z'n kamertje  naar de plasluier. Bij die luiers van Schlecker  is dat niet. Heel vreemd.

Groetjes,

Nelly.

nu je het zegt, ik ben ook net een pak Kruidvat luiers aan het testen en ik heb alsmaar het idee dat ik plas ruik. Ook vind ik ze een beetje hard worden als er plas in zit.
Tot nu toe gebruik ik Pampers, die gele want ik begrijp dat er ook groene pakken zijn????????
Ze lekken niet door, vind ze zelfs best goed aanvoelen ook al zitten ze helemaal vol maar Stijn plast er langs, zijn rug op. Heel vervelend, soms wel drie keer op een dag maar nu heb ik de oplossing. Ik vouw de voorkant, die paarse band, om naar buiten zodat het onder zijn navel komt. Dan sluiten ze een stuk beter. Moet er wel bijzeggen dat Stijn een navelbreuk heeft.

Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Liefs S. mamma van Stijn 7-9-6

Hoi,

Ik gebruik de kruidvat luiers & ben zeer tevreden.
Weet dat de luiers voor een aantal jaar(4 jaar geleden ,bij m'n eerste)  terug uit dezelfde fabriek als de Pampers komt.Maar weet niet 100 % zeker of dat nu nog is.
Bij ons lekte de Pampers juist door en Huggies kreeg hij uitslag.
Is voor iedere baby weer anders.

Groetjes Mirelle

Hallo,
Kasper draagt etos-luiers. Die zitten prima en lekken niet door als je alle randjes goed doet (haha). Qua prijs zijn ze 10 cent duurder dan de kruidvat luiers, dat heb ik er graag voor over. Bij etos vind ik de dames namelijk veeeeeeel vriendelijker dan bij kruidvat. Daar liep laatst een medewerkster met een doos tegen de bak van de wandelwagen, ze zei niet eens sorry! Etos dus, de rest van de babyspullen koop ik er ook altijd. gr joeki

Hé meiden,

Ik gebruik pampers en volgens mij heet het Friends. In ieder geval te koop bij Dirk van den Broek. Is ongeveer 1 euro duurder dan Pampers, maar zit het dubbele aantal luiers in. En ze doen het prima!

Groetjes, Kar

Hello meiden,

Ik gebruik voor Koen Kruidvatluiers. Overdag althans. Ik heb verscheidene merken uitgeprobeerd/gebruikt, Etos vond ik niet goed, DA ook niet. Pampers vind ik ook goed. Ik gebruik die voor 's nachts.
Die van Kruidvat vind ik gewoon lekker voordelig. Dus een combinatie lijkt me handig.

Groetjes en succes d'r mee!
Ptra

Terug
Bovenaan