Welk merk luiers gebruiken jullie ?

Voor Marijn gebruiken we nu Albert Heijn luiers. Eerst hadden we ook Pampers, maar daar plaste hij steevast 1 of 2x per dag naast. Steeds verschonen dus. De luiers van AH en Pampers zijn voor New Borns even duur, maar in de grotere maten is de AH veel voordeliger. En bij de AH kom ik gemiddels 4x per week, dus lekker makkelijk.
Groetjes, Patricia

Ik gebruik de luiers van de c1000 en ik heb nergens last van. Had ik trouwens ook niet met die van het kruidvat. het is trouwens ook maar net wat je het prettigst vind.

Liefs,

rachel

Hallo,

Ik gebruik vanaf het begin Pampers en heb eigenlijk ook niet wat anders geprobeerd.
Thijmen doet het heel goed op Pampers en ik zou niet weten waarom ik anderen moet gaan proberen.

Ik ben van Pampers new born wel overgestapt naar de baby dry variant.
Ik gebruik nu nummer 2 en in de baby dry verpakking zitten er 62. Voor hetzelfde geld krijg je er bij de new born "maar" 50.
Ook baby dry is een prima luier.

Nog even wachten en dan kan ik met Thijmen overstappen naar nummer 3.
Vanaf deze maat zijn ze regelmatig een winstpakker bij de Makro, kunnen we dan inslaan hahaha.

Groetjes Marieke

ps zijn die andere luiers dan echt veel goedkoper? in mijn beleving gaat het vaak om een relatief klein verschil. Dus mijn vraag;

Wat betalen jullie voor luiers en hoeveel krijg je er dan voor?
De Pampers baby dry kosten € 9,99 voor 62 stuks (bij de Etos)

hoi Marieke en anderen, ik geloof dat het wel 3 euro per pak kan schelen, welk merk luiers je koopt. Nu doe ik boodschappen bij AH of laat het bezorgen door Albert, lekker makkelijk hoef ik niet met alles te sjouwen maar ben mij er wel van bewust dat daar veel geld valt te besparen. Dus op pad gegaan naar Kruidvat en dat scheelt idd!!! Makro ook.

Wat is het verschil tussen de Pampers baby dry en die new born?

Liefs S. mamma van Stijn

Hoi,

Het verschil tussen de baby dry en de new born was volgens de mevrouw van de Etos dat de baby dry breder zijn en de new born beter aansluiten aan smalle billetjes.
Thijmen heeft smalle billetjes maar de baby dry sluiten net zo goed aan.
de new born lijker wat stugger maar voor de rest merk ik geen verschil, alleen het uiterlijk dan. Op de new born staat een leuker poppetje hahaha (maar dat is geen argument om luiers te kopen)

Soms overweeg ik wel om anderen te proberen maar dan moet je ineens een heel groot pak kopen en dat vind ik jammer, als ze dan niet bevallen is het zonde van het geld.

Weet iemand wat je dan betaalt voor de kruidvat luiers nummer 2?

De pampers zijn omgerekend ruim € 0,16 per stuk. (€ 9,99/62)

Groetjes Marieke

Hoi Meiden,

op deze site kan je de luiers mooi vergelijken: http://www.degoedkoopsteluiers.nl/
Erg nuttig om te zien, vooral de site van de luierdoekjes....

Groetjes,

Tridje

ik ben nog aan het zoeken

heb net kruidvat luiers gehaald en hij heeft er daar nu 1 van aangehad

ik heb ook pampers gehad maar omdat ik ze had gekregen

ik heb ook ah en etos luiers gehad

ik ga gewoon kijekn wat ik goed vind
ga binnenkort ook bij lidl een pak luiers halen en dan zien we wel weer

Hoihoi,

Ik had in het begin prematuur luiers van Pamper, toen de New Born  1 en nu hebben we van Albert Heijn New Born 2. Ik kom ook het meest bij Albert Heijn of laat het thuisbrengen door Albert. Die hebben dan ook weer voordeelverpakkingen.

Ik dacht dat het verschil tussen new born en baby dry is dat de baby dry meer vocht opnemen voor als je baby langer doorslaapt 's nachts. Deze houden je baby tot 12 uur droog. En dat doen die gewone new born niet.

Groetjes Willemijn.

Terug
Bovenaan