Welk merk luiers?

Hoi,

Bregje is onze 3e en we hebben met de andere 2 inmiddels al vele soorten luiers geprobeerd.
Zelf gebruik ik met name C1000, kruitvat en soms pamperluiers.
Ik ben niet zo tevreden over huggies, AH en etos luiers.
Nienke

Ik heb tot nu alleen pampers gebruikt. Met mn oudste dochter pampers of huggies. Meestal waren ze ergens in de aanbieding en dan kocht ik een voorraadje. En een paar wk later was het andere merk weer in de aanbieding. Nu had ik 2 kortingsbonnen die tot 30 april geldig waren,3 pakken pampers voor 20 euro, dus heb gelijk 6 pakken gekocht.

Ik pampers en kruidvat vindt ik t fijnste.. merk dat de andere sneller doorlekken en sneller verzadigt, mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de pampers... die nemen heel veel vocht op zodat ik hem snachts niet hoef te verschonen en smorgens niet tot zijn nek nat is.. is bij de rest allemaal wel!

xxx

Kruidvat is mijn favoriet maar omdat ze dat hier waar we wonen niet in de nabije omgeving hebben, heb ik Delhaize merk (o ja, ik kom uit BE ;) )
Pampers merk hebben we heel veel gekregen maar die lekken telkens, ik heb het nu al een aantal keren gehad dat Jayden sochtends helemaal nat is! Das niks!

Terug
Bovenaan