Welk merk luiers?

Ik gebruik pampers, omdat ze zo lekker dun zijn. Heel veel andere "eigen" merk luiers zijn veel dikker, maar dat wil niet zeggen dat ze de plas en poep beter opvangen. Door de dunnere luiers zitten de kleertjes beter, vind ik.
Als je inderdaad de luiers in de aanbieding koopt (wat wij ook heel vaak doen), dan scheelt het vaak maar 2 of 3 cent per luier.

Gr. Tamara
(februari forum)

Ik gebruik van alles door elkaar. Nu heb ik weer Bumblies (of zo?) die verkopen ze onder andere bij de plusmarkt en de digros. Maar koop ook wel pampers, of etos luiers. Net wat er in de aanbieding is. Mijn kinderen lekken bij geen enkele luier door.

Wij gebruiken meestal pampers en kopen die indd alleen in de aanbieding. Die van de kruidvat vond ik eerst ook erg dik en stug, maar die zijn nu ook wel verbeterd vind ik, dus voor Quinn en Yordi nu allebei 1 pak kruidvatluiers liggen om weer te proberen.

Altijd Pampers, de rest is echt minder daarbij vergeleken....

We kopen dan altijd voordeeldozen bij de supermarkt of in de aanbieding bij Etos/Kruidvat.
Dan scheelt het niet zo heel veel.

Wij gebruiken ook pampers. In een luiertaart had ik luiers van de Dekamarkt maar die waren echt niets. Andere merken heb ik nog geprobeerd.
Ik gebruik ook kortingsbonnen. Heb nu alleen de laatste. Daarna goed de aanbiedingen in de gaten houden.

Terug
Bovenaan