welk merk speen?

Hallo!
Wie weet van welk merk deze speen is? Dit is de enige speen die onze zoon goed in zijn mondje houd. Maar hij is echt aan vervanging toe.
Het is in elk geval geen difrax dodie of avent!
Help!

Bedankt, maar nee! Het is ook geen bibi. Hij is veel groter dan de bibi speen. Dat is dus ook het probleem. Mijn zoontje stipt de bibi speen in zijn totaal in zijn mondje! Dus ook het harde gedeelte! En met deze kan dat dus niet! Ik heb zelf ook geen flauw idee! Hij zat in een babydoos van mijn zus. Maar welke dat was? Is nu al weer anderhalf jaar geleden!

Lfs

Volgens mij heb ik er zo een liggen. Maaike heeft nooit een speen gebruikt. Zal vanavond even voor je kijken. Als ik hem heb liggen mag je hem van mij wel hebben.

Groetjes
Inge

Hoi

Ik heb hier dezelfde speen liggen.
Helaas ook zonder verpakking dus ik kan je niet aan het merk helpen.
Maar ik wil hem best naar je opsturen.Hij is 1 x gebruikt,maar Joyce was geen spenenkind en zelfs helemaal in het begin gaf ze de voorkeur aan de spenen van mam.
Ik hoor het van je als je hem wilt hebben.

Groetjes Jessica

Hoi meiden!
Bedankt alvast! Toch wil ik eerst proberen achter het merk te komen. Dan kan ik er namelijk 1 kopen die bij zijn leeftijd. Volgens mij is degene die ik(  En jullie?) heb voor pasgeboren baby's. En Joris is nu bijna 6 maanden. Maar mocht het op die manier niet lukken, dan hou ik me aanbevolen voor jullie speentjes! We houden contact!

Doegie!

HOi,

dat laatste begrijp ik. Ik zal dan vanavond in ieder geval even kijken want volgens mij zit de mijne nog wel in de verpakking en kan ik dus voor jou het merk wel achterhalen.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan