welk merk speen?

Hoi,

ik heb de speen nog niet gevonden en ben bang dat hij in de voorraadkast bij Maaike op de kamer ligt. Daar wil ik nu niet gaan kijken omdat ze al vertrokken is naar dromeland maar als ik er aan denk zal ik morgen nog even voor je kijken.

Groetjes
Inge

Ik dacht qua text ook aan BIBI heb zelf ook  een van BIBI  liggen..in verpakking voor 12 maanden, maar dat schildje is anders.
Was  vandaag bij Kruidvat en ik moet zeggen dat het eigen merk fopspeen wat vorm van het schildje betreft wel héél erg veel op die van jullie lijkt..Alleen bij die wie ik zag zat een ringetje aan. Moet wel zeggen dat wij een kleine Kruidvat (lees weinig keus) hebben.
Haha kun je nagaan; die van ons heeft al een jaar geen speen meer (nu bijna 15 maand) en spontaan ga je weer op fopspeentjes letten haha!
Bij hun op de site wordt je ook niet veel wijzer helaas, misschien een tipje om ff te checken bij een Kruidvat bij jullie in de buurt?

Groetjes Saskia

quote: blabla28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2009 21:03:02'));

Bedankt voor de tip!
Ik ga van de week meteen naar de kruidvat! Ik wist niet eens dat ze eigenmerk spenen hadden!

Bedankt en groetjes!

En? Was het de goeie? Of moeten we nog verder helpen zoeken?

Groetjes Sas

.... ben net bij de kruidvat geweest. Volgens mij was het niet de goede. Ze hadden er ook maar 2 hangen! dussssssssss volgens mij moet ik over op een ander merk... snik!

Liefs en bedankt allemaal!

Terug
Bovenaan