welk merk

hoi hoi iedereen

ik vroeg me af wel merk luiers en flesvoeding jullie gebruiken.
wij hebben luiers van pampers deze bevallen ons goed alleen zijn ze wel prijzig.
het eigen merk van c1000 en de bumblies vind ik niet zo fijn.
flesvoeding geef ik nog niet ga ik straks mee beginnen.
ben benieuwd waar jullie voorkeur ligt.
gr.

hoi ik ben van het april forum,maar was eigenlijk uitgerekend in juni..mijn meiden (tweeling) krijgen flesvoeding van het merk nutrilon dat kregen ze in het zh ook en ze doen het er erg goed op! we gebruiken ook pampers,fijne luiers en ze hebben geen last van luier uitslag!
prijzig is het idd wel,maar ja ze doen het er goed op dus dan ga ik het niet veranderen!
succes met je keuze!
groetjes

Hi! Mocht je pampers een beetje prijzig vinden, kan je op de aanbiedingen afgaan. Vooral Dirx. Verder gebruik ik Friso Comfort als flesvoeding.

Ik heb wel begrepen dat eigen merk flesvoeding (Etos/AH) net zo goed is als bv Nutrilon.

Suc6 met je keuze!

Hoi! Ik gebruik Friso als flesvoeding. Ik heb gewoon in de winkel gekeken wat mij het meest aanstond. Ik wilde graag een merk omdat ik het overal moet kunnen kopen. Friso is prijstechnisch net wat voordeliger dan Nutrilon. Ik denk dat alle flesvoeding goed is, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Qua luiers hebben we nu pampers, maar dat is alleen omdat het een aanbieding was. We hebben weken de luiers van het Kruidvat gebruikt en die zijn minstens net zo goed. Als ze zo klein zijn worden die kleintjes ook nog vaak verschoond, dus dan maakt het ook niet heel veel uit.

heyhey

luiers heb ik van de kruitvat, die zijn even goed als de pampers, alleen goedkoper.

voeding hebben wij een beetje mee moeten rotzooien.
eerst kreeg ze ah eigen merk, daarna nutrion forte en inmiddels zit ze weer op de ah eigen merk en daar doet ze het nu goed op.

groot nadeel van ah eigen merk: ze slaan overal (alle ah's die ik tot nu toe heb gezien hier in r'dam) te weinig in! k zorg dat ik altijd 3 pakken in huis heb, aangezien het nogal vaak voorkomt dat de voeding in de schappen op is.

liefs, do

Ik gebruik Pampers voor onze dochter, en dat bevalt mij prima.

In het ziekenhuis zijn we begonnen met Friso Hypo-allergeen voeding (omdat ik in eerste instantie ook borstvoeding wilde geven). Met Friso Hypo-allergeen zijn we thuis doorgegaan. Een groot nadeel van Friso vind ik echter, dat het blijft klonteren in het water. Ik moest erg veel roeren/schudden om de poeder-klonten eindelijk weg te krijgen. En na al dat geschud zaten er dan weer erg veel luchtbelletjes in. Ik ben sinds enkele dagen overgestapt op Nutrilon, en daarbij heb ik geen last van klonten.

ben van het april forum en onze dochter van 13 weken heeft de luiers van pampers heb 2 dagen van het kruidvat gehad maar sorry dames zijn echt ..luiers komen er bij mij niet meer in 1 plasluier en ze was zeiknat!! nou dat werkt dus niet, pampers werken prima voor ons want in verhouding zijn ze goedkoper voor ons dan kruidvat merk bij pampers heb ik er maar 1 nodig terwijl ik bij kruidvat 3 stuks kwijt ben in hetzelfde tijdsbestek..

voeding krijgt ze friso hypo-allergeen heeft ze gekregen na de borstvoeding van de 1e twee weken omdat de kraamhulp dat mee had genomen en ik was het zat om borstvoeding te gevne dus ben toen overgestapt ze doet het super en over een paar weekjes mogen we beginnen met fruithapje zijn benieuwd...

@ laantje: misschien moet je net als ons eerst voeding en water samen doen even schudden dan dop eraf en in de magnetron vervolgens dop erop en weer even schudden een geklonter of luchtbellen bij ons..

succes allemaal..

Terug
Bovenaan