welk merk

Hoi

ik begon met nutrilon, was het enige verkrijgbare binnen 10 minuten ( er komt een winkelcentrum 1 straat verderop over 2 jaar klaar?)
Nu gebruik ik Kruidvat eigen merk, tip van de arts: De maker van Nutrilon is bij Kruidvat gaan werken en heeft dit voedsel op de markt gezet, het is dus dezelfde als Nutrilon
Ook de luiers van Kruidvat bevallen mij goed, en zoveel goedkoper: newborn 3,99 ipv 9,99 euro
luierdoekjes heb ik van pampers omdat die aanbiedingen per doos hebben en dan zijn die goedkoper.
brumblee luiers van Sanders beviel totaal niet.

Kruidvat heeft van haar voeding max 3 pakken in het schap staan en de rest achter! Dus is het schap leeg, niet getreurd gewoon even vragen.

Friso hebben we 1 week gehad, veel klonters, en dat is vooral nachts geen doen.

Mara is nu 6 weken en geen uitslag, alleen bij de hittegolf was de huid beetje rood maar ja zo'n luier broeit natuurlijk bij 33 graden

groetjes sabine

hoi iedereen

bedankt voor jullie reacties,
ik ben nu begonnen met flesvoeding 1x per dag omdat borstvoeding niet ging zoals ik wou, ben met kruitvat eigen merk begonnen.
ga ook als de pampers op zijn eens die van de kruitvat uittesten, kijken of het bevalt.
ze heeft nu wel uitslag (heeft gevoelig huidje) kan ook niet tegen alle billen doekjes die van de kruitvat sensitieve bevallen het beste tot nu toe.

gr.

hoi,
ik zit nu op 2 flessen per dag.wij hebben nutrilon hypo allergeen.
deze is goedkoper als de friso.inhoud is minder.
ik heb ook geen last van klonten.
luiers gebruik ik pampers.
vooral met die borstvoeding luiers.vind pamper even iets sterker.andere merk komt het vaak uit de pijpen lopen.
ik heb tijdens me zwangerschap ingeslagen met de aanbiedingen.
gr marjan

Hoi,

Wij gebruiken ook Pampers. In het zkh mee begonnen, mijn moeder had al tig pakken gekocht voor ons en we hebben altijd aanbiedingsbonnen. Vooral in alle zwanger en babydozen zaten die. 3 pakken voor de prijs van twee. Onze zoon heeft(nog steeds) geen uitslag, maar ga dus ook geen andere luiers proberen.Ik ben er zeer tevreden over. Al kunnen huismerken net zo goed zijn hoor, net wat het beste bij je baby past.
Ook werd er in het zkh nutrilon gegeven en daar zijn we ook mee doorgegaan. Maar het zkh krijgt dat van Nutrilon. De vpk zei dat in alle merken babyvoeding even goed zijn en dezelfde voedingsstoffen bevatten. Bij Nutrilon betaal je dus puur voor de naam.Tip: Bij de jumbo is de nutrilon goedkoper als bij het kruidvat(scheelt maar een paar cent hoor, maar toch)
gr chris

Terug
Bovenaan