Welk "schoonheidsfoutje" of "typisch" kenmerk heeft jouw kindje ??

Hoi moeders,

Misschien is het wel eens leuk om te benoemen welke "schoonheidsfoutjes" of "typische" kenmerken  onze kindjes hebben.. Bv een ooievaarsbeetje, moedervlekje, extra teentje  etc..

Ik vind deze dingen je kindje vaak nóg unieker maken en is het natuurlijk altijd leuk als je leest dat iemand anders dat ook heeft of herkend!

- Kay heeft bv  een  licht moedervlekje op zijn onderrug.. Dit lieten ze meteen weten toen ze hem met de keizersnee ter wereld brachten. Ik riep gelijk vrolijk:"dat is mooi! Kunnen jullie hem teminste niet stiekem verwisselen!! haha..

- Ook heeft hij een "vorknaadje". Zo noemen ze een bilspleetje dat aan de bovenkant in een V-tje uitloopt. Dit trekt meestal na een tijdje weg zegt het CB. Ik vind het er wel grappig uit zien.. en daarbij poept hij er niet minder om haha..

- En als laatste... Achter in  de haargrens van zijn  nekje heeft hij een ooievaarsbeet..Logisch,.. zou als ooievaar zijnde ook niet graag een kleintje uit de bek willen laten vallen!

Groetjes!

Esmé mv Kay

mijn dochtertje heeft een klein ooiervaarsbeetje achter op haar bolletje,bij het kruintje.
heb verder nog niks apparts kunnen ontdekken hi.
groetjes piewie-mama van mila 16-9-06

hoi hoi

onze sophie heeft  3 ooievaarsbeten( eigenlijk heten deze engelenkus)  in haar gezichtje en een ooievaarsbeet in haar nek...

een op haar ooglid een op haar voorhoofd en een tussen haar neus en lip...

ze gaan weer weg zeggen ze allemaal, alhoewel dat dat wel even kan duren.....

het hoort nu bij sophie......

liefs tobi  

Lyanne heeft de volgende dingetjes:
-Ooievaarsbeet achter in haar nekje
-Klein vouwtje boven in het randje in haar linkeroortje, echt schattig!
-Klein ooievaarsbeetje op haar linkerbovenbeen

Het is zo'n lekker schatje, die kleine meid van ons, zucht!!

Gr. Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Ooievaarsbeetje op het been?? Joh? ik dacht dat je ze alleen maar op het hoofje kon hebben,..
Leuk deze dingetjes,.. leer ik ook weer eens wat bij, haha!

Deze typerende dingen zijn juist vaak zo schattig..

Esmé mv Kay

Hey,

Onze Thijs heeft op beide oogleden een ooievaarsbeetje........Je ziet ze alleen als hij z'n oogjes dicht heeft. Maar het maakt me niets uit, het maakt hem bijzonder zoals hij is.

Groetjes Mieske

hoi hoi

yara heeft nog steeds een klein bultje aan de zijkant van dr hoofd met wat kleine korstjes er omheen van de kiwi.. en ze heeft een rode vlek in dr nekje bij dr haargrens ( is dat een ooievaarsbeet?)

jose

Danique heeft een licht rood vlekje tussen haar ogen boven haar neus.
Ik weet niet of dat een ooievaarbeetje is (ik heb er nog nooit van gehoord)

En een blauwe plek op haar stuitje en op  haar linker schouder, dat noemen ze mongolen vlekken omdat mijn man van indische afkomst is.
Deze verdwijnen wel weer maar kan tot 5 jarige leeftijd zichtbaar blijven.

Dus ik zal nog wel de nodige reacties krijgen van mensen helaas.
Het cb heeft ons daar al op voorbereid.

Liefs Ilse

Terug
Bovenaan