Welk "schoonheidsfoutje" of "typisch" kenmerk heeft jouw kindje ??

Hoi,

Tess heeft de volgende kenmerken:

* moedervlek in haar knieholte
* moedervlekje (een lichte) in haar haren net boven haar slaap
* ooievaarsbeet, aan de voor en achterkant
en waar ik het meeste comentaar op krijg:
* een soort bloed uitstorting bij haar oor, dit is na de geboorte gekomen en lijkt een beetje op een wijnvlek, volgens het cb trekt het gewoon weg... ooit... ik zit er niet mee.. maar wat krijg je een commentaar en vragen. Op het cb toch nog eens de exacte naam vragen, ben hem kwijt...

Verder heb ik niets kunnen vinden, ik vind het wel goed zo... aan die moedervlek kan ik haar altijd herkennen... goed toch!

Groetjes Nands

Haha onze Tyche heeft ook een vorknaadje maar wist niet dat dit niet zo hoorde zeg maar. Vind het wel leuk.. en ze heeft inderdaad ook wat roods in haar nek... (= dit een ooievaarsbeet?)
Ook heeft ze een 'ontstoken' talgkliertje waar eigenlijk haar tepeltje hoort te zitten.. dus daar zit nu een witte punt.. maar dit gaat ook weer weg.
En al deze dingen maken haar tot mijn eigen kleine, lieve, mooie meid!!

Justin heeft een grote ooievaarsbeet op zijn achterhoofd en een kleintje tussen zijn wenkbrouwen.
Bij de geboorte had hij donkere lange haartjes op zijn oorschelp, die nu weg zijn hoor.
En hij begint kaal te worden weeheee, hij had best een kop met haar.
En hij heeft nu last van Berg.

groetjes Sandra

mijn dochter heeft midden op haar hoofd, tussen haar haar, een verdikte rode frambozen(aardbeien)vlek van zo's 1,5 cm groot.het is een ophoping van bloedvaatjes.  iedereen vraagt aan mij of ze gevallen is.   ik zie hem wel groeien dus ik hoop niet dat ie al te groot word., maar volgens het cb trekt ie als ze een jaar of 2 is weg. dus ik maak er me niet alte druk om. en mijn andere dochtertje inmiddels 3 jaar had bij haar geboorte een bijoortje, dat is het begin van een derde oortje, het waren 3 bultjes en een lang flubbertje  voor haar oortje. dit hebben we inmiddels weg laten halen want het groeide met haar eigen oor mee en het werd groter. dus die heeft al  plastiche chirurgie gehad. verder zijn het   2 hele mooie meiden en ik ben zeer trots op ze.
groetjes maaike

Hoi,

Mijn dochter (Olivia) heeft een mongolenvlek op haar stuitje. Maar heel licht hoor. Ik ben namelijk half Indonesisch. Mijn dochter is een kwart. Ik had het vroeger ook maar die was nog donkerder. Mijn moeder ging ook gelijk kijken of Olivia het had. Schijnen alle halfbloedjes te hebben.

Liefs,
Kirsten

Terug
Bovenaan