welk speelgoed is leuk voor een jongetje van anderhalf?

Hoi,

Ik ben op zoek naar wat uitdagender speelgoed voor mijn kleine man.....wie weet misschien wat hij leuk zou vinden, want ik vind het maar moeilijk.
Is een activiteitentafeltje misschien wat voor hem?

Groetjes Hanneke

Als Hjerre een beetje een 'jongens-jongen' is, als in: dól op auto's, dan beveel ik je van harte de garage van Little people aan. Paar auto'tjes erbij en je hebt er geen kind meer aan.

Ook zwaar favoriet in die tijd: de treinbaan van Ikea (voor €7,50): rails opbouwen, bruggetje en tunnel erbij, wagons erop en klaar.

Volgens mij zijn die activiteitentafels alweer een beetje voorbij, tenminste hier heb ik 'm ook voor Sophie van 17 maanden alweer een maand of 3 geleden opgeruimd.

Succes ermee!

Susan

Wij hebben van kennissen een werktafel gekregen. Is eigenlijk vanaf 3 jaar. Ik heb de kleinere onderdelen apart gelegd en Julian staat regelmatig te klussen! hahaha! Op het kdv vindt hij de keuken ook leuk, lekker er bij staan, deurtjes open, iets erin, deurtje dicht.

'tis natuurlijk afhankelijk van wat voor karakter je kindje heeft, welk speelgoed hij leuk vindt. Hier zijn de actie-reactie dingen wel favoriet (dus geluid, licht etc.).

Je zou ook nog naar een "echte speelgoedwinkel" kunnen gaan. Hier in Groningen hebben we bijv. Asbran, met mooi houten speelgoed e.d. In zulke winkels kunnen ze je vast adviseren (itt vaak Bart Smit, Intertoys etc.).

Succes!

Ellen mv Julian

Hier ook de garage van little people... En een groot krat met alle soorten auto's, treinen, en vervoersmogelijkheden! Die kist, daar vermaakt ie zich de halve dag mee hoor!
Hmmm, Thomas is vrij makkelijk, die vermaakt zich ook al als ik hem een poetsdoek geef om me na te apen, hahahha!

-X- marieke

Duplo!!
Echt heel erg favoriet bij Ivar op het moment
Hij heeft ook een vrachtwagen van Megabloks met 3 kleine autootjes waarvan je de onderdelen onderling kan verwisselen, die is ook erg leuk

De garage van Little People gaat hier ook nog komen, daar hoor ik ook  zoveel leuke dingen over!

liefs Jenneke mv Ivar (bijna 16 maanden)

Hier ook duplo en ook allerlei poppetjes(little people,teletubbiepopjes enz)
Verder is ze ook bezeg met knuffels,waar zitten de ogen,de oren en ze geeft ze eten en drinken..haha.keukenspulletjes zijn heel favouriet.
Mila is pas over 2 maanden 1,5 trouwens...
succes,gr piewie.

Jah, die vrachtwagen met drie losse auto’s van Mega-Blocs is hier ook zwaar favoriet. Klep open, alle auto’s eruit, klep dicht... etc. En het krijtbord is ineens ontdekt. Ik wist niet eens dat Stijn kon tekenen, haha.

Terug
Bovenaan