welk speelgoed is leuk voor een jongetje van anderhalf?

Hier is het koken heel hot, hij zit op de grond met de steelpan en een pollepel en zingt op zijn manier, loele loele (roeren roeren)

Zo is hij ook weg van de stofzuiger en kan hier gerust een uur mee spelen.

Qua echt speelgoed zijn het zn muziekinstrumenten, zn kraanwagen met magneetjes van ikea en de puzzel waarbij het geluid van het dier te horen is als je het stukje er goed in hebt gelegd

duplo is hier ook favoriet. Blokjes op elkaar bouwen en weer uit elkaar halen. Ook vind delano het de laatste tijd leuk om boekjes te lezen.
Al moet ik eerlijk zeggen dat Delano het ook reuze leuk vindt om met het speelgoed van zijn grote broer te spelen, waardoor hier vaak grote ruzie ontstaat;)  Maar als hij naar school is gaat hij lekker zijn gangetje.

Groetjes kim

Dit heeft Thom laatst van zijn opa en oma gekregen en is echt een van zijn favorieten op het moment. Het piratenschip daar is hij tijden zoet mee (de ark delen zijn nog wat kleiner dus die heb ik nog even veilig opgeborgen). Echt een aanrader wat mij betreft.
Groetjes Laura mv Thom

Bedankt voor jullie reacties, ik ben er echt wel meegeholpen, want mijn kleine man lijkt zich echt een ongeluk te vervelen....
De ikea spullen trekken me nog het meeste aan, vooral die hijskraan, maar die is helaas bij onze ikea niet op voorraad.....Ik zal de site maar regelmatig checken en wanneer die er is, ga ik er heen...wel een eindje rijden, maar wel gezellig lijkt me.
Puzzels met muziek lijken me ook wel wat, waar kan je die aanschaffen???

Groetjes Hanneke

Heb mn vriendin gevraagd waar ze die houten puzzel met geluid vandaan heeft.
Bij haar in heemskerk hebben ze een houtenspeelgoed winkel en daar heeft ze hem gekocht.
Als ik naar haar toe ga, ga ik nog wat andere varianten shoppen denk ik.

Misschien verkopen ze in andere houten speelgoed winkels ook wel, alleen wij hebben die niet (zover ik weet)

Yoëll zn hijskraandinges komt van ikea  barendrecht, maar misschien komt het doordat het sint en kerst is geweest, want ook daar niet meer op voorraad

Duplo is echt een favoriet maar een knuffel boerderij is ook super (bij fun4babies.nl) Hij is wel duur maar ze vind hem super ook een tractor met geluid (old mc donald) is helemaal favoriet.

Terug
Bovenaan