welk speelgoed wel, welk speelgoed niet?

A

Anoniem

Guest
Welk speelgoed is bij jullie een suc-6 en welk speelgoed niet? Joran heeft niet zoveel speelgoed en soms twijfel ik daar weleens aan... (volgens mij heb ik al eens een topic hierover geopend... maar... geeft niks toch?) Wat zijn de succesnummertjes bij jullie thuis? En wat is echt leuk voor een kindje van 10 maanden? Hoe denk je over batterij-speelgoed? Wat is leuk houten speelgoed en heeft er iemand tips voor tweedehandsspeelgoed?
Een favo-topic voor de kids, leef je uit...

Thijn is nu 8 maanden en speelt eigenlijk alleen met blokjes en muziekspeeltjes waar hij voor op een knopje moet drukken.

Je kindje is wel al 2 maanden ouder, dus ik denk dat ik je niet kan helpen..

Groetjes Bianca

Bij ons is de sleutelbos een grote favoriet; gewoon een grote ring met heel veel oude sleutels. Het rammelt, glimt en je kunt er heerlijk op kauwen!
En nu heeft ze net de pion-met-ringen gekregen; vindt Lara ook erg leuk. Ik heb eergisteren ontdekt dat ze ook al probeert de bal terug te rollen/gooien (met een ingewikkeld truckje met d'r handjes...), dus daar gaan we de komende tijd lekker mee spelen.
Ook een bepaald boekje met allerlei dieren kan rekenen op haar aandacht!

Stijn zijn favoriete speelgoed is mijn sleutel bos en vandaag had hij mijn mobiele telefoon te pakken. Die is dus nu helaas overleden, doet helemaal niets meer. Zijn eigen speelgoed vindt hij niet zo, geloof ik. De stereo vindt hij trouwens ook leuk, vooral harder zetten.....

Carina

robin vind zijn treintje met muziek en blokjes helemaal geweldig.
het treintje kan ook rijden als je op de stoompijp drukt en robin er achteraan.
en afstandsbedieningen doen het hier ook goed heeft er al 1 voor de helft gesloopt
heb nu een oude gegeven, maar die is natuurlijk niet goed genoeg hahaha

groetjes danielle

Tara (overmorgen 11 mnd) vind speelgoed leuk waar ze geluiden mee kan maken. 2 plastic speelgoedjes die ze in haar handjes tegen elkaar laat botsen. Een houten blokje tegen de tafel slaan. Knopjes indrukken van haar telefoontje. En sinds kort heeft ze een soort looprekje waar ze voor kan zitten en waar ze plastic rondjes-vierkantjes-sterretjes van boven erin gooit en met geluid er onder weer uit komt. Vind ze helemaal leuk.
Veel speelplezier!

Dean krijgt voor z'n verjaardag (5-10) een driewieler en hij heeft 'm al getest. Hij vindt het prachtig! De stapelblokken en een kiepautootje zijn ook favoriet. Het babyspeelgoed is niet meer interessant.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan