welk speelgoed wel, welk speelgoed niet?

Wat grappig om te lezen dat bij sommigen van jullie de afstandsbediening en mobieltjes wel als speelgoed gebruikt worden. Wij houden ze juist angstvallig uit Lara d'r grijpgrage handjes, omdat we het anders over een paar maanden weer moeten afleren, omdat ze het echt kapot maakt enzo. Afstandsbedieningen, aanstekers, sigarettenpakjes, mobieltjes zijn taboe voor ons popje!
Komt ook omdat we bij familie zagen dat hun zoontje eerst toegejuicht werd toen hij zo grappig met die dingen speelde (inclusief computer) en vervolgens kreeg hij een half jaar later een flinke tik op z'n vingers omdat hij telkens aan de computer zat en hem uitdrukte als z'n moeder zat te internetten. Vonden wij niet eerlijk tegenover zo'n ukkie!

Maar goed, door haar een sleutelbos te geven creeeren wij misschien ook wel een toekomstig probleem van verdwenen sleutels...

ook hier de bekende afstandbediening,die geven we hem niet en daar zijn we ook heel streng in,hij heeft van ons een oud mobieltje gekregen maar dat is inderdaad niet zo intressant als die van ons:(en hij heeft oude sleutels gekregen en daar loopt hij ook de hele tijd mee(ook al zijn die van papa en mama intressanter:))en verder een ketting met kralen vind hij geweldig en een keykoard met allerlei dingetjes,een stapeltoren en boekjes vind hij geweldig,blokjes en lego(duplo doen het ook erg goed,maar het meest geweldige speelgoed is toch wel alles wat je op de grond mag gooien en wat dan niet kapot gaat!!!maar wel veel (lees heel veel)lawaai maakt:)

groetjes nienke...trouwens aaron is van 24-11-2006

hoi hoi

hier is heel veel favoriet.
een bal waar liedjes en geluiden uitkomen die zelf rolt.
knuffelbeesten, want daar kan ze mee gooien.
afstandsbediening, ze heeft een oude en aan de onze mag ze niet aankomen en dat gaat goed.
een gewone bal, maar daar willen de honden ook wel eens mme vandoor gaan.
eigenlijk speelt ze gewoon met wat er op dat moment ligt

groetjes danielle

Leuke topic,zo kan ik eens kijken wat ik nog aan kan schaffen voor onze Teun
Onze Teun (18-12) vind zijn plastic sleutelbos heerlijk om op het bijten,verder idd alles waar muziek uitkomt,soms liggen hier 3 speeltjes met muziek tegen elkaar te spelen,ik word stapel gek maar Teun vind het reuze leuk.En verder idd wat hij niet mag hebben is ook erg leuk. Ik heb ook nog ergens een houte treintje...ik zal hem eens gaan zoeken en langzaam het babyspeelgoed aan gaan passen,ze worden echt al groot zeg!!

Groetjes Mikkie.

Hoi,

Heather is niet zo van het speelgoed. De AB is en blijft favoriet (en houden we angstvallig uit haar buurt). Wat ze ook heel leuk vindt is een blokkendoos. Laatst eentje gekocht bij de trekpleister voor 6 euro. Hartstikke leuke kleurtjes, kan ze goed meer friemelen en heel hard mee op de grond slaan (sorry buren).
Ze begint nu wel wat meer van het friemel werk te houden, kleine stapel poppetjes enzo.

Trouwens wel leuk om te lezen dat Heather niet de enige is die niet zo van het speelgoed is...

Groetjes, KT

Hé ladies!

Emre is bijna 10 mnd en zijn favoriete speelgoed is,......GEEN speelgoed, maar de snoepjespot, het wijnflessenrek (), de afstandsbedieningen, een simpel bekertje, een pakje zakdoekjes, de krant die hij kapot kan scheuren, een of ander pluisje op de grond, de wielen van de wandelwagen, de slippers in de gang, de draagzak, de maxi cosi, de boodschappentas en niet te vergeten de rvs vuilnisbak...Tja, kan d'r ook niks aan doen. Heb prachtig speelgoed voor hem, maar hij is te hard bezig met het ontdekken van alles wat nu juist eens niet van plastic en felgekleurd is .

groetjes
Mie

Hahaha speelgoed wat is dat...inderdaad de rvs prullenbak is echt een topper.
Ze vind echt  alles leuk waar ze niet aan mag zitten...dus het is heeeel vaak nee...niet doen...zeggen op een dag!

Groetjes Linda

favo: dop van de drinkfles.....kun je lekker mee op de tafel slaan!!!

Ik heb 2 manden met speelgoed (pfff) en wissel regelmatig wat af zodat er wat afwisseling in blijft.

Laatst een heel oud fisherprice speelbord gekregen van mijn moeder (lag nog op zolder) met allemaal knopjes en spiegeltjes enzo. Die vindt hij echt geweldig.

Liedjes zingen en lekker gek doen is ook favoriet!

Terug
Bovenaan