Welk voedingskussen is fijn?

Ik heb die van de prenatal, met zo'n korreltjes erin. Ik vind met zo'n korreltjes fijner dat een "echt" kussen. Ga eens naar de winkel en probeer eens uit wat jij prettig vind aanvoelen.
Ik gebruik mijn kussen nu voor de 2e zwangerschap en zou niet meer zonder kunnen.
 
ik heb hem ook van Prenatal, het is omdat ik hem van een kadobon heb gekocht anders vond ik het een flop koop. Hij kostte 50 euro, maar ik gebruik hem niet eens hoe ze afgebeeld worden want dat vind ik erg onhandig. Ik heb de kussen nu in de hoek van de bank liggen waarop mijn dochter nu ligt en zo gevoed wordt.
 
Ik heb ook het voedingskussen van Prenatal, die met die korreltjes. Hoewel ik bij de oudste ook een paar maanden bv heb gegeven heb ik 'm daar nooit voor gebruikt, maar om te slapen wel! Zelfs nu mijn jongste dochter al meer dan een half jaar is, slaap ik er nog mee...haha. Dus voor mij zijn geld meer dan waard!

groetjes,
Patty mv Nynke en Mare
 
Wist je dat voedingskussens vaker de OORZAAK van problemen bij het voeden zijn als de OPLOSSING ervoor?

Ik heb er ook eentje, maar zelden gebruikt. Het is echt handiger zonder vind ik, vooral als je onderweg bent.,
 
ik vind een voeding kussen echt een uitvinding. niet perse vor het voeden, maar wel om mee te slapen en je kindje even in de box te leggen na het voeden. hier is die heel goed gebruikt en zeker geen miskoop geweest. ik heb er 1 van de prenatal met balletjes. vind deze beetje dun. en heb er ook een van mijn vriendin geleend en deze is en was erg fijn. waar deze weg kwam weet ik helaas niet.
 
 
Terug
Bovenaan