Welke babyfoon

Ik heb buiten ook gewoon bereik met o ze babyfoon. Zelfs als ik een meter of 50 van huis af ben. Hij is nu al 3 jaar oud dus weet niet of dat nog steeds zo is maar buiten in de tuin heb ik nog steeds gewoon goed bereik

Wij hebben ook een Alecto met camera. Ons huis is vrijstaand en heeft betonnen verdiepingsvloeren. Als wij een keer 's avonds bij de buren op de koffie gaan doet ie het nog steeds. Dit is ongeveer 50 meter en toevallig wel aan de kant van onze dochter haar slaapkamer. Je kan bij deze inderdaad nog een camera aan toevoegen dus als we het geluk hebben nog een kindje te mogen krijgen gaan we daar zeker gebruik van maken ?

Wij hebben de Luvion essential plus. Deze kun je ook draaien op afstand. We hebben hem nu al ruim 3 jaar in gebruik en hij doet het nog steeds perfect. Nu sinds 3 maanden een 2e camera erbij gekocht en werkt ook ideaal!
Omdat de camera op afstand te draaien is kan ik nu mijn dochter van 3 in de gaten houden nu ze zelf uit bed gaat om te spelen. Of de kast leeg gaat laaien?

Terug
Bovenaan