welke bakerdoek is het beste?

Ik wil mijn zoontje van 3 weken gaan inbakeren omdat hij zichzelf steeds wakker houd of wakker maakt met zijn handen. Nu heb ik van het consultatiebureau het advies gekregen om daar de inbakerdoeken van pacco voor te gebruiken. Maar zelf ben ik op internet ook de bakerzak tegengekomen en dat ziet er ook goed uit. Wie heeft ervaring met een van deze bakerdoeken en kan mij vertellen wat die ervaringen zijn?

Het gaat om www.pacco.nl en www.bakerzak.nl
 
hoi,

mijn zoontje heeft ook ingebakerd geslapen vanwege het wakker slaan en veel krampjes,ik heb eerst de pacco doeken gebruikt tot een maand of 4, daarna begon hij wat te draaien en vond ik het wat eng worden toen heb ik de bakerzak gebruikt, dat is nog maar een week of 3 nodig geweest daarna sliep hij gewoon "los' maar als ik het over zou moeten doen dan zou ik alleen de bakerzak hebben gebruikt, vanwege dat ze dan toch iets meer bewegingsvrijheid hebben en het afwennen is wat makkelijker met de bakerzak. maar dat is mijn mening erover, veel succes met je keuze!

groetjes susanne
 
Mijn voorkeur ging ook al uit naar de bakerzak omdat het minder drastisch is dan inbakeren met de paccodoeken. Maar ik was toch wel benieuwd naar de meningen hierover. Inmiddels heb ik een bakerzak besteld, ik ben benieuwd.
 
Hallo,

Hier hetzelfde verhaal als demi4. Mijn dochter heeft ook eerst ingebakerd gelegen in de pacco doeken. Uiteindelijk omdat de pacco doeken te klein werden de bakerzak en die heeft ze nog 3 weken nodig gehad en toen kon ze zonder. Maar als ik het over zou doen, dan zou ik ook meteen voor de bakerzak gaan. Inbakeren is wel erg drastisch en moeilijk om weer vanaf te komen.

Groeten vlindertjes
 
Hallo

Ik heb ook beide gehad hier, zowel de bakerzak als de paccodoeken! Wij vonden de paccodoeken fijner bij mick! We bakerde vooral in omdat hij heel erg onrustig was met ze handjes en zichzelf daar wakker doorhield. En zelfs in de bakerzak had hij teveel bewegingsvrijheid met ze armpjes, waardoor nog steeds slapeloze nachten. Dus wij hebben gekozen voor de paccodoeken welke uitstekend bevielen vooral door het makkelijke klitteband!

Suc6 ermee!!

 
Hoi,

ik gebruik de inbakerdoeken van pacco, ik wilde eerst inderdaad de bakerzak bestellen, maar op het consultatiebureau werken ze met pacco, dus heb ik daar voor gekozen omdat ze die andere niet kenden. ook vertelde de verpleegkudige waar ik ze kocht dat de pacco zijn getest en goedgekeurd en de bakerzak is nog niet goed door de keuring heen..
Maargoed, wat jezelf het beste vind, de pacco is wat strakker en steviger en dat is toch wat je nodig hebt met inbakeren..
succes!
 
Ik gebruik het slaapzakje van www.tinynanny.nl. Maar nu al een week of drie niet meer ivm warmte. Lotte (3 maanden)  ligt nu in een hydrofiele luier. Ze begint nu zo sterk te worden dat ze de helft van de keren al los ligt als ze weer wakker wordt, maar zo langzamerhand wordt het tijd om het af te gaan bouwen, dus dat is een mooie oefening voor haar. Erg fijn met (waarschijnlijk???) hoge temperaturen de komende weken.

Groetjes, Marisa
 
Terug
Bovenaan