Welke bubby's hebben een ECHTE ligstand?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben ik weer even inzake buggygate aangezien jullie toch echt nog steeds de beste raadgevers zijn!

We willen naast onze Quinny Zap een buggy die echt goed plat kan zodat er ook een wat kleiner kindje in mag. Ik weet dat de Koelstra Simba en de Chicco Discovery dit kunnen maar ik ben benieuwd of er nog meer buggy's zijn die echt goed plat kunnen aangezien ik een beetje hip model wil.... Op de site van Prenatal zag ik bv een superstoer ding in helemaal zilver maar die kan dus niet helemaal plat terwijl het wel een 5 standen buggy is. BOEHOEEE!

TIPS GEVRAAGD!

x ing

Hi!

Wij hebben ook 2 buggy's, een wat kleinere die je ook kleiner kan inklappen en aan de fiets kan maken, één van esprit, die hebben we via de webshop van babywalz.. deze is niet zo hip, maar ik ben ook niet echt van de design spulletjes... maar hij kan wel helemaal in ligstand.

Daarnaast hebben we een 4 wieler Quinny Freestyle xl, ook niet modern...
Maar niets mis mee, en ook ligstand.

Groetjes Nenss

Oooh ik ben nu wel heeel benieuwd hoe die van esprit bevalt!! Ik heb hem namelijk online gezien maar er waren zeer slechte reviews over. Hij zou blokkeren op gladde winkelvloeren ed... Hoe zijn jou ervaringen en welk type heb je? Als hij jou goed bevalt is het wellicht toch nog wel iets voor mij namelijk....

gr.Ingrid

hoi,

Ik zelf heb de chico discovery aangeschaft en ben er best tevreden mee, maar er is ok een compacte versie van the adventure die kan echt helemaal plat, hij is erook in allerlei kleuren wel allemaal metalic moet zeggen de chico was in de reklame bij baby burgerhout superstore, € 59,- en de adventure precies hetzelfde nu heb ik eigenlijk wel spijt want die adventure is net iets mooier en compacter en trilt niet zo erg.
maar goed ik heb nu die chico en daar doen we het maar mee, ik heb ook nog een quiny freestyle xxl wandelwagen dus voor de lange wandelingen gebruik ik die en voor de kortere uitstapjes gebruik ik de chico.

groetjes Bianca

quote: twin stars reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2008 17:18:50'));

hoi,

Ik zelf heb de chico discovery aangeschaft en ben er best tevreden mee, maar er is ok een compacte versie van the adventure die kan echt helemaal plat, hij is erook in allerlei kleuren wel allemaal metalic moet zeggen de chico was in de reklame bij baby burgerhout superstore, € 59,- en de adventure precies hetzelfde nu heb ik eigenlijk wel spijt want die adventure is net iets mooier en compacter en trilt niet zo erg.
maar goed ik heb nu die chico en daar doen we het maar mee, ik heb ook nog een quiny freestyle xxl wandelwagen dus voor de lange wandelingen gebruik ik die en voor de kortere uitstapjes gebruik ik de chico.

groetjes Bianca

hoi hoi

wees maar blij dat je die adventure niet hebt gekocht hoor

mijn zus had hem genomen ipv de zapp omdat die wel plat kon en de zapp niet

maar heeft hem inmiddels na 2 nieuwe en reparatie's , toch een zapp aangeschaft

groetjes moekje

Hoi Dames,

Ik heb wel de x-adventure VIBE en mij bevalt tie heel goed, heb hem nu ongeveer 5 maanden in gebruik als ik ergens met de auto heen ga.
Het voordeel van deze tegenover de zapp is dat hij erg plat kan, voor kleine kindjes heel fijn dus. De gordel die erin zit is ook erg stevig.....
Ik denk ook dat je er gewoon geluk mee moet hebben, dat is hetzelfde als met een auto...
Nou sucses in je keuze he...

Groetjes, Patricia

/>

Hai,

Is het voor een kindje van 7,5 maand eigenlijk nog wel noodzakelijk dat ie helemaal plat kan of is een ligstand waarbij ze wel lekker kunnen slapen zoals bv in de maxi cosi maar niet helemaal plat ook mogelijk? Ik heb eigenlijk geen idee of de hele platte stand alleen voor de allerkleinsten een must is of ook voor oudere beebs.

x ing

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2008 20:15:56'));

Hai,

Is het voor een kindje van 7,5 maand eigenlijk nog wel noodzakelijk dat ie helemaal plat kan of is een ligstand waarbij ze wel lekker kunnen slapen zoals bv in de maxi cosi maar niet helemaal plat ook mogelijk? Ik heb eigenlijk geen idee of de hele platte stand alleen voor de allerkleinsten een must is of ook voor oudere beebs.

x ing

hoi,

in principe vanaf 6 maanden is dit niet echt nodig, daar stonden ook op dat moment buggy,s van mclaren, maar deze die ik wilde in grijs, rozze hadden ze niet in 5 standen dus toen ik dit aan de verkoopster vroeg of een baby van 6 maanden echt een slaapstand nodig had zei zij, letterlijk nee zolang je niet uren achtereen aan de wandel gaat in het begin, wel zo rond de negen maanden vanaf die tijd kunnen ze gewoon continue in een buggy, dus het antwoord op je vraag niet echt nodig dus.

gr Bianca

Terug
Bovenaan