Welke bubby's hebben een ECHTE ligstand?

Hi,

Even terugkomend op die lig buggy van esprit,
ik weet zo niet welk type, als je op de site van babywalz boven in esprit in typt krijg je vanzelf esprit buggy te zien, we hebben dan die ene, met het plaatje waarbij een man bij zit...een zwarte met kap en rode letters ESPRIT

Bevalt prima, alleen wieltjes piepen zo nu en dan, mijn man olied ze dan en dan gaat het weer prima...

Groetennn!

Ligstand is trouwens wel beter, voor de kleintjes...
Zelf zitten ze nog niet stevig, en al helemaal niet als je een eind gaat wandelen, dan gaan ze toch naar 1 kant hangen. Dat kan nooit goed zijn voor de ruggetjes, die hebben nog veel steun nodig!...

Hoi,

Ik wil even zeggen dat de maclarren de beste buggy`s zijn, ze rijden echt overal en altijd.
Ik heb meerderen verschillende buggy`s gehad (3 kids) .Wat je `t beste kan doen is verschillende winkels gaan en proberen.Vaak hebben ze daar   vloerbedekking en zeil en gelijk kijken waar jouw baby `t beste in zit of lig. Liggen is nog wel handig omdat ze vaak tijdens `t rijden in slaap vallen.

groetjes Elisaz

Hoi,

Wij hebben een Koelstra limbo, 5 standen buggy en die kan ook helemaal plat in ligstand. Even wennen hoe zo'n ding werkt (even trekken en duwen in het begin, ha ha) maar werkt ideaal. Als we nu weggaan sleep ik de dure Bugaboo met kinderwagen inleg dus niet meer mee, heb dan incl. baby autostoel zo'n beetje mijn hele autootje volgepakt, dus nu lekker handig met de buggy weg.

groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan