welke buggy is geschikt voor op de fiets?

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een buggy voor op de fiets, heb al wat onderzoek gedaan, maar ben benieuwd welke merken jullie bevallen...eentje met kap tegen regen en zon

Iemand ervaring met o.a. de
Prenatal buggy,
Nattou (4,7 kg),
Topmark light(4,9 kg),
Maclaren (Volo, Triumph zijn als het goed is  5 kg)?

Ben benieuwd wat jullie betaald hebben en waar gekocht?
Gr Karin

Ik heb er een van de chicco gekocht. Deze kun je ook in verschillende standen, met regenhoes en zonnekap. Vind ik toch wel handig.
Ik heb wel een buggydrager de luxe, dus tot 7kg.

Hoi,

De Quinny Zapp kun je ook meenemen op de fiets (hij weegt 6 kg). Er is een speciale beugel verkrijgbaar voor deze buggy.

En hij  wordt geleverd met zonnekap, regenhoes en adapterset voor maxi-cosi. Ook zit er een draagzak bij voor de buggy zelf, handig als je met het vliegtuig op vakantie gaat.

groetjes Sanneke

Een draagdoek lijkt me toch niet echt geschikt voor na het fietsen in de stad of waar dan ook, vooral niet met een zwaarder kindje...maar goed, dat is mijn mening.

Ik vind het nadeel van een quiny dat deze maar in 1 stand kan en behoorlijk prijzig is. Verder wel een mooie, want ik heb er ook voor gekeken.

Wij hebben een Koelstra buggy, gekocht bij Prenatal. Het is een fijne buggy, met zonnekap en 5 standen, voetenstuk kan omhoog als je kindje nog niet zo groot is.
Maar ik moet zeggen dat ik het heel lastig vind om de buggy mee te nemen op de fiets. Ik gebruik nu 2 kleine spinnen (van die elastieken) erbij en dan zit hij stevig.

Ik heb de buggy van kruitvat (nu in   de aanbieding voor €30,- met regenkap, zonnescherm en beugel  hij kan in twee standen)  gekocht via internet en gebruik hem nu 2 maanden op de fiets IDEAAL. Hij is niet zwaar en ik heb een hele goede draag beugel stecco deluxe. Met 1 klik zit hij super goed vast. En d ebuggy is lekker licht met sturen en makkelijk uitgeklapt.

Daarvoor had ik een topmak gekocht erg duur en toen ik die van kruitvat zag precies hetzelfde alleen ander merk plaatje. heb hem terug gebracht en ander gekocht. Kijk goed want de prijzen verschillen enorm maar ze lijken veel op elkaar. En niet elke buggy kan mee op d efiets. De 5 standen buggys zijn vaak te zwaar (max 7 kilo als je stecco de luxe hebt anders 5). Succes met zoeken.

gr van Mariska en Zifjon

Misschien een domme vraag hoor..
maar wanneer gebruik je nu een buggy???
Wij hebben de quinny speedi alleen wandelwagen is niet erg goed in te klappen..maar misschien doe ik iets verkeerd hoor (zie topic Quinny speedi)

Wij wonen dicht in de stad, dus ik kan het lopend doen.
Maar wanneer pakken jullie de buggy en wanneer de wandelwagen??

:)

Terug
Bovenaan