welke buggy is geschikt voor op de fiets?

@inanna

Ik gebruik 90% van de tijd de buggy, is veel makkelijker om mee te nemen in auto, hou ik tenminste wat ruimte over voor boodschappen..haha En ik pas wat gemakkelijker door de paden bij de winkel!
Als ik ga babyzwemmen, of naar de markt,  ik neem alleen de grote als ik in buurt wandel of als we echt een dag uit gaan, ik vind het zo'n gesleep!
De eerste maanden nam ik eigenlijk alleen de draagzak, maar mijn zoon weegt nu over de 10kilo, dus dat trek ik niet meer met mn rug! tenminste niet lang!
Ik ben achteraf dan ook heel blij dat ik geen quinny gekocht heb, maar 1 van topmark die was meer als de helft goedkoper en ik gebruik hem echt weinig!

Gr MJ

Bedankt voor jullie reacties, meerdere zijn ook nog welkom. Ik ga op de Kruidvatsite kijken. Ben ook wel benieuwd hoe zwaar deze buggy is.

Even een reactie op de vraag wat je met een buggy moet:

Ik wil een buggy gaan gebruiken voor als ik naar de stad ga, loop nu steeds te klooien met de zware wandelwagen, heb soms moeite met inklappen (daar sta je dan in de stad)en deze neemt ook veel plaats in in de auto. Mijn zoontje kan nu ook mee op de fiets, dan kan ik de buggy ook meenemen als ik op de fiets ga winkelen (geen drukte met parkeren). Het is gewoon een (overbodige?) luxe lijkt me!

Gr Karin

Die van Kruidvat leek ook wel aardig, maar ik heb toch voor een prikkie een tweedehands Prenatalbuggy van Marktplaats gehaald, incl beugel. Moet hem alleen nog testen op de fiets, maar verder bevalt de buggy prima!

Gr Karin

Terug
Bovenaan