welke buggy??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wilde even jullie ervaringen met jullie buggy's weten.
Wij hebben een quinny speedy, en daarnaast een goedkope.
Die laatste bevalt niet zo heel goed, stuurt erg zwaar.

Dus vandaar de vraag welke hebben jullie en bevalt die.

Groetjes Leonie

Hoi! Zelfde ervaring hier. Wij hebben een  goeie kinderwagen, met daarnaast een goedkope buggy van de Gardo. Stuurt voor geen meter, zwaar irritant! In dit geval is goedkoop zeker duurkoop! Tips aub! Moet wel een beetje licht en opvouwbaar zijn om mee te nemen achterop de fiets!

Groetjes, MvIlse

Ik, en nog een aantal andere Forum mamma's hier, hebben de Maclaren Quest buggy.
Een geweldig ding! Hij is licht, je kan hem met één hand in-en uitklappen, en hij stuurt heel makkelijk. Hij was niet goedkoop, maar ik heb er geen seconde spijt van!

Groetjes van Cissy

Hoi, hier de quinny zapp, stuurt heel licht en is klein op te vouwen. Wij zijn er heel tervreden over. Het enige nadeel is dat hij alleen rechtop kan, dus niet in slaapstand achterover, als je dat wel graag  zou willen  kan je beter een andere kopen.
Succes met kiezen!
Groetjes mv Thom

Normaal gesproken zit Lukas in de Bugaboo. Maar voor op vakantie (vliegvakantie) hebben we een tweedehands Maclaren gekocht. Dat is een gewone opvouwbare buggy. Ik vind het echt een super ding. Gebruik hem af en toe ook hier wel. Maar voor op de fiets is hij eigenlijk weer te zwaar (vind ik). Dus daar heb ik net weer een hele goedkopen bij prentatal voor gekocht.

annemieke

Even een andere vraag mbt buggy's:

ik gebruik nog bijna altijd de wandelwagen, alleen op de fiets neem ik dan de buggy mee, of als we kort ergens heen gaan en de kans is miniem dat er gewandeld gaat worden

En jullie?

Groetjes Jenneke

Oh ja, wij hebben overigens ook de MacLaren Quest, geweldig ding!

Wij hebben de quinny zapp
En die bevalt echt super!!!!!!!!!!

Liefs Ilse mv Danique

Als we met Hjerre gaan wandelen, zit hij nog altijd in zijn kinderwagen of in zijn fietsje. Maar als we ergens naar toe gaan met de auto dan gaat de buggy mee. Wij hebben er eentje van Topmark waar hij ook in kan liggen. Ik vind hem ideaal! Stuurt niet zwaar en zit er ook nog redelijk leuk uit.

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan