welke buggy??

Wij hebben een goedkope gekocht in de aanbieding bij Blokker. Wij wonen hier tegen het winkelcentrum aan (5 minuten lopen) dus om snel een boodschap te doen gaat Tijs in de wandelwagen. En op de fiets hoeft hij daarom ook niet mee. Hierdoor heb ik de buggy niet veel nodig en vind ik het zonde om een dure te kopen. Als we een dagje weggaan gaat de wandelwagen mee.
De buggy die wij hebben stuurt trouwens wel gewoon lekker makkelijk. Kan hem met 1 hand bedienen als het nodig is. Maar zou een onding zijn om op de fiets mee te nemen.

Groetjes,
mv Tijs

Wij hebben een buggy van huismerk Duimeland. (€ 59,95)  Ideaal, niet te zwaar, met een hand te besturen, met  een hand in te klappen en uit te klappen en heeft 5 standen. En lekker in felle kleurtjes te verkijgen!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hee, ik krijg net een telefoontje van mijn moeder dat Stijn een buggy krijgt voor aan de fiets. Hoeraaaaa!!!
Maar welke hang je aan de fiets, is licht en is ook nog een beetje comfortable, voor een buggy dan hè?! Of wil ik dan weer te veel...?

Alvast dank!

lang leve de Zapp! Als je toch nog denkt dat hij gaat slapen, kun je alsnog de Speedy meenemen toch?

Groetjes,
Famke151

Wij hebben de maclaren quest sport. Super ding!!
Hoeveel weegt ie ook alweer...? rond de 6 kilo? Kan dat? Dat is licht genoeg voor aan de fietsdrager (kan tot 7  kilo)  en ik doe dat ook vaak, maar als je fietst bungelt er wel iets zwaars aan je fiets....
Maar deze heeft ligstanden, is met 1 hand te bedienen. Meegeweest op vakantie, ik vind 'm helemaal super!!
Ik doe 'm dus wel aan mijn fiets, maar ik hoor vaker dat mensen 'm soms toch iets te zwaar vinden. De buggy hangt namelijk best wel achter/naast je fiets, dus het zwiebelt (?) best wel, maar ja.... Dus het gewicht zou ik ook heel goed naar kijken als je ergens gaat kijken. In de winkel zeggen ze natuurlijk dat iedere buggy tot 7 kilo echt heel geschikt is, maar het is wel een gewicht, dus....

wij hebben maclaren techno xt,je betaalt wat maar is super.Kan van liggend tot zittend(5 standen) enz enz
gr gaby

Terug
Bovenaan