welke creme

Straie is niet te voorkomen, de zalfjes reiken niet zo diep onder de huid, maar het is wel gewoon lekker om je in te smeren, ik zou maar een goedkope doen, zonde van je geld. \ik heb geen creme gebruikt en ook geen straie gekregen, terwijl bij mijn eerste ik wel flink smeerde en er een heleboel op mij borsten kreeg. Zo zie je maar het werkt voor geen meter!!
 
Hoi,

Helaas zijn striemen niet te voorkomen, ik heb heel veel gesmeerd met bodylotion en met nertsolie, helaas kreeg ik ze toch met 34 weken, maar ik heb het er natuurlijk graag voor over.
Gr. Lisa (37 weken)
 
Striemen kun je niet voorkomen met olie of nivea. Je moet een creme hebben die de afgebroken elastine in je huid vervangt. Iedere dag omdat je hormoene het weer afbreken. Deze cremes zijn wat duurder maar werken echt.

Je hebt bv collistar, deze is wat duurder (douglas) maar is echt heel effectief, ook als je het al gaat krijgen kan het nog stoppen.
 
Laat je niet gek/arm maken. Het werkt allemaal echt niet. Als zelfs verloskundigen en gyneacologen dit beweren mag je er wel van uit gaan lijkt me zo. Bij de apotheek etc vertellen ze je natuurlijk dat het wel werkt, want daar verdienen ze er weer een bom duiten aan.

Je krijgt het of je krijgt het niet. Net zoals met rimpels. Kan je ook tegen smeren wat je wilt, maar die middeltjes helpen ook niet.
 
Terug
Bovenaan