Welke dag testen?

<p style="text-align: left;">Hoi dames, ik sping even over van het 'zwanger worden' forum naar hier. Ik zit nu op 10 DPO en mijn vermoedelijke innesteling is op 8-9 DPO geweest.</p><p>Mijn normale LF is 11 dagen, dat zou deze ronde betekenen dat ik maandag mijn menstruatie verwacht. Vanmorgen is mijn temperatuur echter weer gestegen, na een kleine dip en dit ken ik niet van mijn eerdere temperatuur kaartjes!</p><p>Nu vroeg ik me af wanneer ik het beste een zwangerschapstest kan doen? Maandagochtend gelijk testen, of beter nog een paar dagen langer wachten?</p><p>Hoe lang na jullie eisprong (of vermoedelijke innesteling) hebben jullie positief getest? </p>

Als je maandag je menstruatie verwacht dan zou ik niet eerder dan maandag testen maar langer wachten lijkt me ook niet nodig testen zijn betrouwbaar vanaf je nod 

Dat is niet helemaal waar. Testen zijn betrouwbaar vanaf je nod als je een lf hebt zoals de boekjes voorschrijven: 14 dagen dus. Als je met een LF van 11 dagen dan negatief test, kun je prima op dag 14 wél positief testen! Geduld is een schone zaak ;) en onmogelijk in zo'n situatie haha

Mijn eisprong was op zondag 21 juni want die voelde ik duidelijk en had die dag een knal ovulatietest. 
Op woensdag avond 1 juli dacht ik laat ik is een test doen en die was positief op 10DPO 4 dagen voor mijn NOD maar dan zou de cyclus ineens 32 dagen zijn ipv 28/29/30 dus je kunt morgenochtend een gokje wagen.. of wachten tot je menstruatie maandag uitblijft en dan testen. Dan is hij 100% betrouwbaar

[quote quote=10339682]Dat is niet helemaal waar. Testen zijn betrouwbaar vanaf je nod als je een lf hebt zoals de boekjes voorschrijven: 14 dagen dus. Als je met een LF van 11 dagen dan negatief test, kun je prima op dag 14 wél positief testen! Geduld is een schone zaak ? en onmogelijk in zo’n situatie haha[/quote]
Ja, hier twijfelde ik dus inderdaad over! Mijn temperatuur is vandaag weer verder omhoog gegaan (37,05)! Ergens geeft dit me wel een goed gevoel en ga ik wachten met testen tot woensdag, als ik dat volhoud haha
Zou ronde 13 dan eindelijk het geluk opleveren?! 

[quote quote=10339709]Mijn eisprong was op zondag 21 juni want die voelde ik duidelijk en had die dag een knal ovulatietest. Op woensdag avond 1 juli dacht ik laat ik is een test doen en die was positief op 10DPO 4 dagen voor mijn NOD maar dan zou de cyclus ineens 32 dagen zijn ipv 28/29/30 dus je kunt morgenochtend een gokje wagen.. of wachten tot je menstruatie maandag uitblijft en dan testen. Dan is hij 100% betrouwbaar[/quote]
Wat fijn voor je, gefeliciteerd met je prille zwangerschap! Ik dacht dat je ovulatietest juist een dag voor je eisprong knalde, dat zou betekenen dat je heel vroeg al een positieve test hebt gehad. Heb je altijd een LF van 14 dagen na je eisprong gehad of ook korter? 

Terug
Bovenaan