Welke dag testen?

Ik had ook een korte lf en teste op dag 10 positief,  je kunt best een vroeg testje doen hoor van 4 dagen voor nod.  Maar het kan zijn dat je pas later positief test.  Hoop het beste voor je!!

op 24baby kun je de dag van je laatste menstruatie in vullen en het aantal dagen van je cyclus. Je krijgt dan een heel mooi lijstje met je vruchtbaarste dag etc maar ook de dag dat je het beste kan testen!

[quote quote=10339751]Ik had ook een korte lf en teste op dag 10 positief, je kunt best een vroeg testje doen hoor van 4 dagen voor nod. Maar het kan zijn dat je pas later positief test. Hoop het beste voor je!![/quote]
Vanmiddag helaas omo-wit. Maar ik had dan ook gewoon gedronken. De nieuwsgierigheid heeft het vandaag gewonnen van mijn gezonde verstand haha
Ik doe morgenochtend nog een poging met de vroege test van de Action en als die wit blijft, wacht ik op het weekend voor ik weer test. Of ik word komende week ongesteld, dat kan natuurlijk ook nog. 

[quote quote=10339786]op 24baby kun je de dag van je laatste menstruatie in vullen en het aantal dagen van je cyclus. Je krijgt dan een heel mooi lijstje met je vruchtbaarste dag etc maar ook de dag dat je het beste kan testen![/quote]
Dit is een goede tip! Deze geeft aan dat de betrouwbaarste dag v.a. 15 juli is. Dat is a.s. woensdag! Ik kan testen vanaf gisteren, maar vanmiddag bleef hij wit.. 

[quote quote=10339844] Vanmiddag helaas omo-wit. Maar ik had dan ook gewoon gedronken. De nieuwsgierigheid heeft het vandaag gewonnen van mijn gezonde verstand haha Ik doe morgenochtend nog een poging met de vroege test van de Action en als die wit blijft, wacht ik op het weekend voor ik weer test. Of ik word komende week ongesteld, dat kan natuurlijk ook nog.[/quote]
Het kan beide kanten nog op, ik zou morgen even met ochtendurine testen;) hoop voor je mee! 

[quote quote=10339937] Het kan beide kanten nog op, ik zou morgen even met ochtendurine testen;) hoop voor je mee![/quote]
Ik sla de test over. Temperatuur is flink gezakt vandaag, zo te zien word ik binnenkort ongesteld :(

[quote quote=10339953] Ik sla de test over. Temperatuur is flink gezakt vandaag, zo te zien word ik binnenkort ongesteld :(.[/quote]
 Ah happy yellow wat een mindfuck dan weer, ik ken de teleurstelling na zoveel rondes.  Wees even extta lief voor jezelf, ik hoop dat je binnenkort toch een positieve test in handen mag krijgen, dikke knuffel! 

Terug
Bovenaan