Welke datum met verlof?

Hoi hoi,

Weten jullie al welke datum je met verlof gaat en hoeveel weken van tevoren is dat?

Ik ga per 1 augustus (ong 5.5 week voor de uitgerekende datum). Ik hoop dat ik dat nog red aangezien ik op mn werk veel moet bukken en tillen (kinderdagverblijf).

heyhey
ik ga ook va 1 aug met verlof, 6 weekjes van te voren!!
heb een staand beroep dus ik vind het wel prima die 6 weekjes.. en aangezien ik ook nog iedere werkdag 40min heen en 40 min terug in de auto zit (hoop dat ik er dan nog uberhaubt in pas hihi) leek me dat wel verstandig!!
maar kan niet wachten totdat het zover is.
liefs

Hee ik ga ook 1 augustus met verlof, 4 weken van tevoren! Toevallig zeg! Ik heb geen lichamelijk zwaar werk dus ik denk wel dat ik het kan volhouden. Het aftellen is begonnen :)

Hoi hoi,

Ik ga 26 augustus met verlof stop dan 4 weken van tevoren. Eigenlijk mag ik 25 aug al met verlof maar dat valt op een donderdag. Mijn werkgever vroeg of ik de vrijdag dan ook nog wou werken. Geen probleem hoor,want ik heb met hem kunnen regelen dat ik dan pas weer in het nieuwe jaar begin met werken. Heerlijk 4 maanden vrij.

Ik ga ook 4 weken van tevoren met verlof. Ik heb een kantoorbaan dus dan zou ik dat wel vol moeten houden. Bij is dat pas 2 september dus ik moet nog ff. Maar stiekem gaat het toch best snel he?!

Ik ga 10 aug met verlof. ( twee weken vakantie, dan nog twee weken werken en dan met verlof) 4 weken voor de uitgerekende datum.

Maar als het allemaal niet gaat, stop ik 2 weken eerder ( en dus eigenlijk 4 weken eerder, omdat ik op vakantie ga!)

9 juli ga ik op vakantie en mn verlof zit er gelijk aan vast geplakt. Dus ben 20 weken vrij. Als ik op mn uitgerekende datum beval begin ik pas 23 november weer.

Ik wil graag 4 weken van tevoren met verlof, dat zou dan op 23 augustus zijn. Ik werk in het basisonderwijs, dus ik moet dit schooljaar nog 6 weken, dan 6 weken zomervakantie (we gaan 2 weken weg) en dan nog ruim 1 weekje werken voordat mijn verlof ingaat. Denk niet dat ik dan een klas hoef te draaien, waarschijnlijk meer klusjes voor collega's, maar ik denk zo dat ik dat dan nog wel trek, zeker als ik dan al 6 weken lekker heb kunnen relaxen! En het voordeel vind ik dat ik dan na de bevalling 12 weken heb en ik niet midden in de Sintperiode weer moet gaan beginnen. Waarschijnlijk wel voor de Kerstvakantie weer aan de slag, maar wel part-time, en misschien nog later als ik meteen ouderschapsverlof opneem. Maar dat weet ik nog niet zeker.

Terug
Bovenaan