Welke datum met verlof?

26 juli is mijn laatste werkdag... Neem eerst mijn vakantie dagen op dan 6 weken verlof voor bevallingsdatum. Dan loopt mijn contract af en moet ik kijken wanneer ik ga solliciteren ......

Ik zit nog steeds in de ziektewet en geen contact meer met m'n huidige werkgever. Dus ik denk gewoon 6 weken voor de tijd 'verlof' dat is dan eind juli en zal half december weer aan de slag moeten. En dan komt het arbeidsconflict weer naar voren. Lang leve de advocaat hahaha
we zullen zien....
Maar voorlopig mag ik geoorloofd thuis zitten en genieten van alles wat komen gaat!

ik hoop 4 weken van te voren maar omdat ik nu al minder werk zal ik vast ook 6 weken moeten... en ik wil graag december liefst januari pas weer werken... dus dat word nog fff nagaan wat wel en niet kan...

Het verbaast me dat jullie allemaal voor de vier weken kiezen. Ik ken weinig mensen die dat uiteindelijk volhouden.

Ik kies voor 6 weken en start mijn verlof op 11 augustus. In december plak ik er mijn vakantieverlof aan vast. Die maand moet ik dan een keer drie dagen werken, maar echt starten doe ik weer na oud&nieuw.

Heb er veel zin in om thuis te zijn, de boel op orde te brengen en de stress van het werken los te laten.

Terug
Bovenaan