Welke draagdoek is fijn?

Ik had de bykay draagdoek, wordt echt aangeraden door bekkenfysio's (2 los van elkaar) ivm ondersteuning enz en daar kan het kindje ook al in vamaf de geboorte. Ons kindje had mega reflux dus de tula draagzak gekocht maar daar kom hij pas met dik 3 maanden in, juist daarvoor was het heel erg nodig. Maar zo'n draagdoek moet je wel handigheid in krijgen, ik had die niet dus weinig gebruikt ondanks dat ik wel geloof dat deze het fijnst is in het begin.

Ik heb de pure baby love draagdoek van 'wrap with love' en ik vind hem heel fijn. Rekt lekker mee. Was bovendien maar 30 euro (via bol.com).
Draagzak hebben we ook maar dat vond ik m.n. de eerste maanden en in huis niet fijn.

Ik heb de artipoppe draagzak en draagdoek. Ben echt verliefd op beide! Naast dat ze een lust voor het oog zijn, zijn ze ook ergonomisch goed. Ze zijn wel prijzig in aanschaf, maar behouden hun waarde. Dus je kan ze altijd weer verkopen als je ze niet meer gebruikt. In elk geval al vast veel plezier met dragen, fijnste gevoel wat er is! ?

Terug
Bovenaan