welke draagdoek voor pasgeborene?

Hoi Eveline,

Senne vindt het ook leuk om om zich heen te kijken en dat gaat prima in de draagdoek. Ik heb zelf wel ook een hele tijd  uitgeprobeerd met welke  instellingen van de band en de koordjes het ding voor mijzelf en Senne het  lekkerst zit, maar nu het eenmaal goed zit is het voor ons alletwee heerlijk. Je moet ervoor zorgen dat haar hoofdje helemaal bovenin zit, dus  bij het gedeelte dat je omgekeerd op je schouder  hebt liggen. Dan ligt ze inderdaad minder raar en  meer rechtop, zodat ze alles om zich heen kan zien.  Als je een beetje schuift met de instellingen, kan ze zelfs min of meer zitten.

Wij hebben trouwens ook een buikdrager, tweedehands gekregen en van t merk Maxi Cosi, maar daar kan Senne echt nog niet in. Ze vindt het helemaal niet prettig. Vrienden van ons zijn trouwens over de Baby Bjorn- en de Nomad-dragers heel erg tevreden. Daar zitten ze blijkbaar ook al lekker in als ze heel klein zijn.

Groetjes,
Dionne

Hoi Dionne,

Ja, ze ligt wel met haar hoofd bovenin, maar ik vind het zo gek dat ze dan met haar hoofd van mij af gedraaid ligt, terwijl doordat die band rondom mij heen loopt haar voeten naar me toe gedraaid zijn. Da's zo'n gekke wokkel... Het is niet heel extreem of zo, maar het lijkt me voor haar niet zo prettig. Gebeurt dat bij jou niet?  
Overigens heb ik een meisje wat graag de ruimte heeft, dus die vindt het sowieso snel te krap... Zolang ik loop gaat het goed, maar als we dan in de rij staan bij de kassa...saai! Haha

Groetjes,

Eveline

hoi,

ik heb de new native baby carrier. kan je op internet bestellen. voordeel vind ik dat je de baby heel makkelijk op je rug kan dragen (handig met koken, stofzuigen, etc) en als je de baby wat rechter op wil hebben gaat dat heel makkelijk.

gr. SOPHIE
mama van quinty (04-10-2004) en naima (24-11-2006, 32 wkn, was 19-01-2007 uitgerekend)

Ik heb de combi cotti --> 50 euro bij Prenatal maar elke cent waard. Ook te begruiken vanaf dag 1, met voeden in openbaar, echt heel handig. Gebruik hem elke dag.
liefs irene

Terug
Bovenaan