welke draagdoek

Dat zou fijn zijn nonna1988. Ik ben ook niet van plan om een evt 2e kindje in de 'zak' te gaan dragen.. tegen die tijd wil ik denk ik een mooi geweven doek. Maar met zo'n ongeduldige peuter in op dit moment een zak beter denk ik
 
Sorry dames, is er helemaal bij ingeschoten... De draagzak (dus niet draagdoek) die ik op mijn werk heb is van storchenwiege en kan gebruikt worden tot 4 of 5 jaar oud (afhankelijk van het gewicht).
Lieve groetjes
 
Ennuh ik weet niet of ik dat duidelijk heb gezegd, maar een draagzak is net zo goed hoor als een draagdoek, mits je een goede hebt die de houding van je kindje goed ondersteunt! Dat kun je makkelijk zien als de knietjes van het kindje op heughoogte zitten in de zak.
 
Ik heb een doek tricotslen. Een knoop doek, kan je kindje heel lang in, ik heb hem alleen in het begin gebruikt, wil hem nu langer gaan gebruiken. M'n vriendin heeft een half knoopdoek half zak die is ideaal vanaf 3 maanden tot 2/3 jaar.
Je heb ze bij Etsy.com en ook bij andere sites. Mei tak heten die. Die wil ik gaan aanschaffen. Ga de eerste maanden m'n gewone knoop doek weer gebruiken.
Idd noodzakelijk dat je je kindje in de lengte draagt tegen je borst/buik en de beentjes opgetrokken, staan veel filmpjes online. In een zak schijnt het slecht te zijn voor de heupjes, veel op Google over te vinden, je heb tegenwoordig wel economische draagzakken ook waar de heupjes wel goed ondersteund worden.

Ik zou zeker even kijken naar die mei tai omdat je die nu ook voor je oudere kindje kan gebruiken, kan ook op je rug nl. Ff oefenen en dan kan je het zo zelf!
Veel succes!
 
Terug
Bovenaan