Welke drinkbeker?

heyhey

nathalia heeft de tuitbeker van de kruitvat (met handsvaten, maar in de winkel liggen ze ook zonder handsvaten)
in het begin vond nathalia het helemaal niks.
logisch ook, ik zoog er even aan om te proberen, en ze moeten echt hard zuigen, komt er wat uit.
ik bleef het gewoon elke keer proberen, en op een gegeven moment had ze het gelukkig door.

soms geef ik nathalia een pakje drinken, (taxi, wicky,sap)
ik heb een pakjeshouder bij prenatal gekocht, zodat ze niet in het pakje kan knijpen, en dus niet morst. (heeeel handig)
en soms krijgt ze ook uit een grote beker drinken. dat doet ze ook hartstikke goed. ( maar t is wel een kliederzooi)

bij de etos hadden ze ook van die bekers met rietje, mischien is dat wat? ik weet echt niet vanaf welke leeftijd dat is.
de etos heeft wel zo'n boekje, speciaal over baby's en producten. volgens mij staan daar ook de leeftijden bij, bij die bekers. kijkje waard toch?

nou, succes ermee.

liefs, do

Ik heb bij mijn oudste dochter Ilse  ook de avent tuitbeker gebruikt (vanaf dat ze ongeveer 9 maanden was tot aan 1,5 jaar). Hierna ben ik over gegaan op een gewone beker. Tegelijkertijd met de tuitbeker heb ik voor onderweg de nuby beker met een rietje gebruikt (heel handig, anti-lek!) En eerlijk gezegd gebruik ik deze nog steeds voor onderweg.

Uit alle bekers  moest ze leren drinken. Ze kunnen niet meteen alles, alles moet geleerd worden (ook borstvoeding, vast voedsel, fles met speen, van een lepel eten, rietje, tuitbeker, etc, etc). En alles is in het begin een kliederboel.
Ik zou zeggen, gewoon blijven oefenen, want  oefening baart kunst!

ps: en dat spraakgebrek: ik zou dat van het cb gewoon negeren!

Groetjes Jeske
mv lse (2 jr) en Stan (6,5 mnd)

ik heb voor daniël een tuitbeker van etos eigen merk gekocht,
dit is tevens een antilekbeker, de speen is van het merk nuby, die zit er standaard op,
de handvaten zitten onder aan de beker vast en kan je er te zijner tijd gewoon af halen en op de dop / speen zitten 2 puntjes waardoor je de speen altijd op zijn goede plek duwt nadat je hem afgewassen hebt, en met de dop erop draaien zit de dop dus altijd op de juistje plek,

ik vind hem erg makkelijk, hij houd makkelijk vast voor daniël en makkelijk schoon te maken, en geen gezeur met de dop op de juiste plek krijgen,

liefs marina

Ik heb de beker van Kruidvat maar dan moet ze inderdaad heel hard zuigen, daar krijgt ze (nog) niks uit. Toen heb ik ook de beker van Avent gekocht, daar krijgt ze wel wat uit maar ze drinkt toch het liefst uit een fles met speen. Het mooist aan een antilekbeker met drinken erin vindt ze kijken hoe de vloeistof beweegt als zij de beker beweegt...  

Terug
Bovenaan