welke duowagen gebruiken jullie??

Hallo moeders,

Ik ben geen meerlingmoeders, maar zwanger van nr2 en mijn dochter zal zo'n 1 jaar en  3 a 4 maanden zijn als onze zoon wordt geboren.
Nu kijken we toch een beetje voor een duowagen, dus buggy en dan één wiegje erin.
Met welke merken hebben jullie goede ervaringen? Ook wat betreft het opklappen.

Ik heb pas de Easy Walker en de Urban Jungle gezien en vond ze wel mooi. Heeft iemand daar mee ervaring??

groetjes,
Sabine
 
hoi
wij hebben nu de X-Adventure Twinco 2007 Aqua hij is wel wat zwaar maar klapt makkelijk in je kunt er geloof ik ook een reiswiegje voor krijgen als je wilt en zelf vond ik deze niet zo heel duur en hij rijd erg lekker wel het nieuwste model die is met twee banden voor dat rijd beter dan met één
eerst had ik die van happy baby ouder model maar die was onhandig heb je twee bakken en rwee buggyzitjes neemt erg veel ruimte in beslag  
de twinco zitten  de zitjes vast dus zo ingeklapt in de gang te zetten en als de baby meegaat doe je het reiswiegje erin en later omdat ik heb ze niet zo heel lang in de bakken gehad kan de baby met zo'n 5 á 6 maanden ook in de buggyzit

succes Elena  


 
ps. ik was bij babyland in alkmaar hiervoor 300 euro kwijt voetenzakken waren iets van 60 euro geloof ik die heb ik dan niet genomen en zo'n wiegje weet ik niet maar dat is vast te vinden op internet ik denk dat je in totaal zo'n 500 euro tot 600 euro kwijt zal zijn
 
hallo,
ik vond de urbun jungle ook een mooie wagen maar wel erg duur !
zelf heb ik een koelstra flexo twin, een heel fijne en stoere wagen, makkelijk in te klappen en hij rijd echt heerlijk, en is niet zo belachelijk duur.
een vriendin heeft hem ook voor haar kindjes vanverschillende leeftijden
nog een tip: je kunt ook prima wagens kopen tweedehands op marktplaats en op het meerlingen forum : www.meerlingenforum.nl
heel veel succes Petrie ( mama van Maud 13-1-04 en Daan&Luuk 17-8-06)
 
Hoi hoi,

Wij hebben de urban ....
Tweedehands via marktplaats, alles erop en eraan (regenhoes, wiegjes, voetenzakken, lakens, fleecedekens, muggennet ed) voor 400 euro en echt nog in een hele goede staat
Hij is ook er makkelijk in te klappen. Ook zonder wiegje voor een baby te gebruiken dmv een nestje.

Succes met zoeken

Groetjes Bertin
 
I am also searching for the double stroller for outdoor with my twins, several simple best choices are mentioned in the article of double stroller and we may go for the Thule chariot in the market when we are free.
 
 
Uppababy Vista! Ideale wagen. Prima te gebruiken voor een kindje, maar heel gemakkelijk uit te breiden.
 
Ik heb de bugaboo donkey twin, deze kan ook met een buggy en reiswiegje. Heerlijke wagen, past overal doorheen en super wendbaar! 
 
Terug
Bovenaan