Welke duowagen

<p>Mijn oudste kindje is net 2 jaar als de baby geboren wordt, ik heb er expres lang mee gewacht maar ben er nu toch wel van overtuigd dat ik een duo wagen nodig ga hebben. De oudste wil heel graag zelf lopen dat is het probleem niet, maar hij loopt alle kanten op en luistert niet als ik hem roep ? </p><p>Heeft er iemand tips voor welke duo wagen er fijn is? In elke winkel waar ik kom staan er maar 1 of 2 en ik kan ze niet goed vergelijken</p>

Wij hebben de bugaboo donkey. Oudste was ook net 2 toen de baby kwam, maar is/was wel nogal lui ? Vind het een fijne wagen en fijn dat ze naast elkaar liggen/zitten.

Ik wil de baby zoveel mogelijk gaan dragen. En mijn peuter van ook dan net 2 ga ik in de kinderwagen doen.. Als ik eraantoe ben ga ik een meerijdplankje kopen.. In de hoop dst ze daar dan wel op blijft staan.. Dit omdat ik het zonde vind om weer veel geld uit te geven aan duo wagen.

Ik ben erg tevreden met mijn phil en teds duowagen. Net zo groot als een gewone wagen. Makkelijk in te klappen. Ook enkel te gebruiken. Baby ligt onder de dreumes/ peuter. Nu is onze oudste net 3 en de jongste met 1.5 jaar en nog steeds gebruiken we de wagen

Onze kids schelen net geen 2 jaar. Wij hebben een tweedehands mountain buggy duet. GOUD!! Ze zijn nu 1 en 3 en we gebruiken hem serieus nog steeds elke dag! Even snel naar de supermarkt, naar de kinderopvang, naar het bos, op vakantie. Onderin alle ruimte en de kids zitten gezellig naast elkaar. Hij past zelfs in de Kruidvat, haha! Hij is all-terrain, dus zeer geschikt voor bos en strand. Wij houden van onze wagen, haha! Tot zo ver mijn pitch ?

Wij hebben een fietskar aangeschaft die je ook als kinderwagen kan gebruiken. Met een hangmatje er in voor de baby. Ideaal! Wij gebruiken hem meer als kinderwagen dan als fietskar..

Onze kinderen schelen ook exact 2 jaar, wij hebben een JustSit aangeschaft en ondanks dat er in de uitvoering wel verbetering kan, is het ideaal! Geen hele grote uitgave, makkelijk mee te nemen en ook makkelijk te verwijderen als ik maar 1 kind mee heb. Dochter stept vaak naast de wagen en zodra ze moe is, gaat ze in het stoeltje. Doordat wagen niet groter is geworden, passen we makkelijk door alle winkels.

Wij hebben de nuna demi grow! Hierbij zitten de kindjes onder elkaar. Erg tevreden over. We passen overal doorheen ???

Terug
Bovenaan