Welke duowagen

Wij hadden voor de eerste de jools geo gekocht met het idee dat daar een tweede bak op kan. Daar maken we nu nog dadelijks gebruik van. Mijn oudste is 3.5 maar is te lui om mee te wandelen. Die zit dus maar al te graag in de wandelwagen. De jongste zit er onder. Ideaal!

Onze meiden schelen 23 maanden en heb geen duowagen aangeschaft. De baby gedragen of in de wagen en de oudste op een meerijdplankje of op haar loopfiets. Gaat hier supergoed! En we lopen best veel. Onze oudste loopt en fietst graag dat scheelt misschien. Vond het ook zonde van het geld.
Tijdens een dagje naar de dierentuin hadden we de jongste gewoon in de wagen en voor de oudste een buggy mee (waar ze nauwelijks in gezeten heeft?).

Ik heb de uppababy vista en nog steeds heel blij mee. De kinderen hebben allebei een volwaardige eigen stoel zonder verlies van de grote boodschappenmand.
Ik heb ook ervaring met de joolz geo. Super mooie wagen, maar mij stond het geklooi met de baby onderin de wagen erg tegen.
Ben je al bij een grote babypark geweest? Daar hadden ze meerdere duowagens staan en kan je een rondje rijden. Kan je meteen goed vergelijken

Terug
Bovenaan