Welke extra vitamines slikken jullie allemaal?

<p>Hee Ladies,</p><p>Even nieuwsgierig welke vitamines jullie allemaal extra slikken. Of dat je uberhaupt extra vitamine slikt. </p><p>Ik slik de multi vrouw van luvovital. 2 visolie tabletten en 2 teunisbloemolie. Maar die laatste is voor de cyclus natuurlijk. </p><p> </p>

Hoi kliemiex
Ik slik alleen multivitamine mama compleet van davitamon dit slikte ik ook bij de eerste twee zwangerschappen en dasr zit ook alles in en voir de rest eten wij verse groenten en vis en drink ik optimel  extra en eet fruit elke dag dat is volgens mij voldoende omdat daar  ook alles in zit wat je nodig hebt

Hi Kimmiex
Ik ben ongeveer 3 maanden voordat "we ervoor zouden gaan" begonnen met Actief foliumzuur, magnesium, zink, vit D en visolie.
Alles dus wel helemaal goed opneembaar en natuurlijk (via Vitaminstore)
Ik was direct zwanger en ben toen overgestapt op de Zwanger Compleet van Essetial Organics. 
Ben hier erg tevreden over en vind het fijn dat alles natuurlijk is. Davitamon etc is allemaal synthetisch en neemt je lichaam anders op. 
In principe zou je bij een gevarieerd voedingspatroon genoeg binnen moeten krijgen, maar vind het toch een fijner idee om extra supplementen te nemen. 

@lisa
Deze maand begonnen met lucovitaal, en had er zo mijn twijfels al over. vandaar mijn vraag.
Heb het verschil ook gelezen over foliumzuur en actief foliumzuur. Heb alles ook los staan, maar zal dezelfde syntetische rommel zijn denk ik.We eten heel gevarieerd en gezond.
Behalve veel vis. Komen zeker niet aan twee keer per week. Vandaar de visolie tabletten.Ik ga toch eens kijken naar wat andere tabletten en stap denk ik van de muti af

Ik slikte alleen foliumzuur de laatse maand van de pil en toen gelijk zwanger. Tot aan de tiende week geslikt. Mij werden extra vitamine afgeraden omdat ik dan teveel zou binnen krijgen en dit ook averechts werkt. Doe wat je gevoel zegt en daarna wat de vk zegt. 

Ik slik Elevit Pronatal (weet niet of deze verkrijgbaar is in Nederland, ik woon in het buitenland). 
Het bevat 12 vitaminen, incl foliumzuur, en 7 mineralen.

Ik slik ze nu 10 dagen, en deze maand eerste poging.
Als ik in verwachting raak, denk dat ik ze t/m week 10-12 zal blijven nemen, maar uiteraard in overleg met verloskundige of arts.

Terug
Bovenaan