Welke extra vitamines slikken jullie allemaal?

Hoi! ik de davitamon mama compleet, echter voel ik mij de laatste tijd erg misselijk als ik de vitamine inneem. Ik zorg altijd dat ik iets gegeten heb maar alsnog wordt ik best onwel. 
opgemerkt dat als ik het een dag niet inneem nergens last van heb. Meerdere die dit hebben ervaren toevallig? 

Ik slik ABC Plus bij zwangerschap van Holland and Barret, die is zowel voor zwangerschap als zwanger willen worden. Verder slik ik sinds deze maand teunisbloemolie tot de ovulatie en tarwekiem vanaf de ovulatie. Benieuwd of dat verschil gaat maken, van de teunisbloem merk ik tot nu toe weinig. 

Ik nu (en vorige x ook) van te voren al begonnen met de davitamon mama extra omega 3, visolie. Die slik ik nu gewoon lekker door tot het einde. Multivitamientjes is mooi mee genomen.  Wel nog de komende tijd ook aanbevolen door de verloskundige: calcium tabletten met vitamine D en K. 

ik pak deze tabletten direct in de ochtend. Eerder deed ik dit savonds alleen sliep ik daardoor onrustig en had ik  alsnog geen extra energie boost overdag ? het gaat er dus niet alleen om WAT je pakt, maar ook op welke manier ? succes verder ??

Terug
Bovenaan