Welke factor zonnebrandcreme?

Tijdens de zwangerschap  heb ik voor mijn gezicht ook factor 50 gebruikt. Verder smeerde ik me in met factor 30 en bleef toch veel uit te zon. 
Eventjes lekker in de zon zitten deed ik wel, maar echt bakken zeker niet gedaan. 

Je weet dat factor 15 net zo goed is als niks? Je moet minstens 30 opsmeren wil je dat t ook zin heeft en het liefst 50. Word je dan minder bruin? Nee. En ookal zou dat zo zijn. Liever dan huidkanker 

Hallo Gebruiker10102650,
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens, en het gaat mij helemaal niet om wel of niet bruin worden. Integendeel. Ik zit eigenlijk altijd in de schaduw, maar soms ontkom je niet aan de zon, met zwemmen of buiten bezig zijn. Eerder gebruikte ik altijd nivea factor 50 en verbrande ik constant, sinds ik australian gold factor 15 gebruik ben ik nog niet 1 keer verbrand. Maar goed dat terzijde, ik wil graag adviezen wat ik het beste kan gebruiken om een zwangerschapsmasker te voorkomen.

Liefs

[quote quote=10191288]Hallo Gebruiker10102650, Nou dat ben ik niet helemaal met je eens, en het gaat mij helemaal niet om wel of niet bruin worden. Integendeel. Ik zit eigenlijk altijd in de schaduw, maar soms ontkom je niet aan de zon, met zwemmen of buiten bezig zijn. Eerder gebruikte ik altijd nivea factor 50 en verbrande ik constant, sinds ik australian gold factor 15 gebruik ben ik nog niet 1 keer verbrand. Maar goed dat terzijde, ik wil graag adviezen wat ik het beste kan gebruiken om een zwangerschapsmasker te voorkomen. Liefs[/quote]
Het is niet iets om eens of oneens over te zijn Want het is geen mening. Het zijn feiten die wetenschappelijk zijn bewezen. Misschien moet je gewoon vaker smeren als je alsnog verbrand. Maar ja doe vooral waar jij het beste bij voelt. Je bent tenslotte ook de enige die de mogelijke gevolgen draagt 

Terug
Bovenaan